Rijden in Zeeland deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Frank, mooi dat je ze hebt :}

Woensdag heb ik middagdienst, maar je mag ze gwoon binnengooien hoor.
De hond is er helaas niet meer dus zal hem thuis wel vinden :)

:aat maar weten wat je ervoor moet hebben, of rij maar een keer een stukje op de soes :Y


zonde van je hond John.
hij was zo aardig........... '(
 
hey hey mense

het was idd super gezellig zondag
het was een lekker stukske rijden


voor al die op en afritjes telkens
wie pakte die nou nog meer die witte R1 en di duc toch?

groetjes van DeKnaller
 
Ja na tig keer sluizen, vlakte etc ben ik ook wel eens benieuwd naar wat leuke bochten buiten Zeeuws-vlaanderen.

Misschien een keer met wat snelle mannen naar de overkant.
Ben toen eens met Sander met el-Perro wezen rijden en die wist wel wat leuke bochtjes :Y

Niet dat ik het al beu ben om keer op keer op keer op keer dezelfde bochten te nemen, maar ik hou het in de gaten als jullie gaan
 
Ah, gister dus geen controle op Doel, er was iets anders aan de hand.

Baggerslib verhindert goederenverkeer

2581395666.jpg


ma 24/09/07 - De grote hoeveelheid slib die gisteren het havengebied in de buurt van het Deurganckdok nabij Doel overspoelde, blijft het goederenverkeer naar de noordelijke kant van het Deurganckdok hinderen.
Het baggerslib is intussen zo goed als opgeruimd, maar er ligt wel nog smurrie op de sporen en de verbinding is grotendeels weggespoeld. Daardoor staan drie goederentreinen al een tijdlang stil.
(VRT) De spoorwegverbinding naar de noordelijke zijde van het Deurganckdok is helemaal verbroken. De spoorwegmaatschappij NMBS onderzoekt mogelijke alternatieve wegen. Het reizigersvervoer is niet getroffen.

Gisteren scheurde een bufferbekken voor baggerslib open. 350.000 kubieke meter slib kwam op de weg naar Doel terecht.

Even werd gevreesd dat een aantal huizen in Doel zou onderlopen, maar dat is niet gebeurd.




Ik geloof dat ik even klaar ben op Doel voor dit jaar -O-
 
Jij ging trouwens ook behoorlijk hard (met passagier!). Vooral Roosendaal uit naar BopZ :}


haha ja ging wel lkkr alleen jammer dat ik niet alles ff kan geven vanwegen me passagies

eey mare MR.McDuc rij jij vaak op doel
want daar ken je lekekr rijden johh je hebt daar zowat een cicuitje ligge daar bij die kerncentrale als je nog is in de buurt bent laat ff weten ik woon heel dicht bij die toltunnel daaro

groetjes

ps. die phillip morris bocht bij bergen op zoom blijft toch zo lekker :} :]
 
Laatst bewerkt:
Niet dat ik het al beu ben om keer op keer op keer op keer dezelfde bochten te nemen, maar ik hou het in de gaten als jullie gaan


als jullie gaan moet je voor de gein is richting ossendrecht rijden en dan daar de grens over en bij zandvliet de have in waar heb je hele mooie snelle, korte lange grote bochte echt leuke rijde is het daar

als je jullie gaan gaan ik ook wel mee vind dat wel relaX en maby gaat soesbabe met dr bladeje ook wel mee ken ze even dr kneedown showe
 
Laatst bewerkt:
haha ja ging wel lkkr alleen jammer dat ik niet alles ff kan geven vanwegen me passagies

eey mare MR.McDuc rij jij vaak op doel
want daar ken je lekekr rijden johh je hebt daar zowat een cicuitje ligge daar bij die kerncentrale als je nog is in de buurt bent laat ff weten ik woon heel dicht bij die toltunnel daaro

groetjes

ps. die phillip morris bocht bij bergen op zoom blijft toch zo lekker :} :]

Tsja, zie bovenstaande. Da's even afgelopen denk ik.

Maar normaal gezien rij ik daar iedere keer heen als het goed weer is. En dan pas verder naar waar dan ook
 
maar dar bij de liefkenshoek of hoe die tunnel ook heet als je vanaf jou net na de tunnel er af gaat ben je in die have waar ik bedoel endan kon je vanzelf bij zandvliet
 
zonde van je hond John.
hij was zo aardig........... '(
Tja voor hem was het maar beter op het eind.
Maar na de herfstvakantie gaat mijn Pa om een nieuwe boxer :Y (hond en geen BMW) ;)

Hoop dat morgen de valdoppen binnen zijn.
En eind van het jaar denk ik PP rem/schakelsetje *D
 
Heey Soesbabe
Het was echt hartstikke gezellig, volgende keer gaan we alleen een dagje met de vrouwen.
Oja je bent gespot, jier is de foto
[afbeelding]


hey...thnxx...

idd volgende x dagje met de vrouwen... lijkt me leuk.
we spreken binnekort wel wat af hier....oké..

de mzzl sasje
 
vanaf waar vertrekken uit Terneuzen? Ik kom samen met nog een motorrijder (die heeft nog geen nieuwe band :9 , en dus hier ook géén profiel)

Tsja, dan kun je erop wachten dat je de bocht uitvliegt _O-
Op slechte banden.

Ik heb 'de geluksvogel van de dag' hier nog niet gezien.
Met een goede 100 eraf gaan, de motor recht houden en dan zonder schade terug op de weg komen.
En dan er zelfs op het nippertje nog ontsnappen aan een foto van het bewijsmateriaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan