Rijden in Zeeland deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik ben ook van plan overdag te gaan, moet alleen effe kijken hoe en wat, want mijn vriendin gaat ook mee, Vind het wel een strak plan om samen te gaan is misschien wel gezellig, Is wel effe onder voorbehoud, hoe gaat iedereen met het koekblik of op de bike,

hey bij ons zit auto vol :Y we kunnen misschien daar wel afpreken ;)
 
Johnny,

Waarom zit je niet bij centraal beheer met je motor. Werknemers van DOW krijgen 50% persooneelskorting, ik betaal bij 75% no-claim, € 80 per kwartaal. Alarm is niet nodig. Moet je maar eens via de website laten uitrekenen hoeveel je kwijt bent. Voor de auto krijg je 42 % persooneelskorting, is zeer aantrekkelijk om eens te rekenen.
Gr,
Frank.

Scheelt dat echt zoveel? Ik moet eerlijk zeggen, heb me er nooit zo in verdiept maar vond de ZLM al goedkoop. Toch eens kijken.

Zitten er best veel van Herbert hier zeg... zit nu op de PU, zwarte Yamaha FZR, die Fireblade zie ik - volgens mij - regelmatige rijden.
Ben erg slecht in merken en types, meestal kom ik niet verder als euh een blauwe... :+
 
Laatst bewerkt:
Ziet ernaar uit dat het droog gaat blijven vandaag. Nog iemand die een rondje gaat doen? :]
 
Met kamikaze pomp bedoel je daarmee een 19x20 radiale brembo pomp, zoja dan kan je daar uitstekend gedoseerd mee remmen. Heb ik zelf ook op mijn motor zitten en moet zeggen dat dat uitstekend bevalt in het begin is het even wennen maar na een tijdje rijdt het ideaal

Heb geen idee wa voor pomp het is, maa het is een groot goudgelen ding, waarvan ik het betrouwbare advies van gekregen heb dat ik hem beter af kan halen, en vaa wilde hem ook wel hebben om op een Supermotardte plakken. De rest van de rembende voren is van Nissin, dus het is goed moelijk da het een Nissin is.

De groeten thuus.
 
hey bij ons zit auto vol :Y we kunnen misschien daar wel afpreken ;)

Danos87 schreef:
Ja ik ben ook van plan overdag te gaan, moet alleen effe kijken hoe en wat, want mijn vriendin gaat ook mee, Vind het wel een strak plan om samen te gaan is misschien wel gezellig, Is wel effe onder voorbehoud, hoe gaat iedereen met het koekblik of op de bike,

Gezien de voorspelling van de KNMI (Overgang naar wisselvallig weer. Donderdag veel wind en regen gevolgd door buien, mogelijk met natte sneeuw. In het weekend geleidelijk droger.) wordt dat een koekblikrit. Ik bied de lease-golf met mij als chauffeur aan. Die is betaald dus hoe meer privé-km's er mee gereden worden hoe goedkoper het eigenlijk wordt :Y Spreken we wat af? mail op jaapsATzeelandnet.nl
Ik kan donderdag alles vanaf 11.00 uur vertrekken. En wil vóór 19.30 uur weer in Terneuzen kunnen zijn. -O-
 
Laatst bewerkt:
Ga je mee naar de overkant ?
Sander komt zo naar mij, als er meer zijn van daar misschien een stukje dar sturen en ff bij MP buurten :Y

Klinkt goed. Lennart is om 2 uur bij mij, die zal het ook wel goed vinden denk ik. Waar zullen we afspreken dan?
 
Klinkt goed. Lennart is om 2 uur bij mij, die zal het ook wel goed vinden denk ik. Waar zullen we afspreken dan?
Bij mij ;)

Nee bij de Mac ofzo, zal zo ff Sander bellen
lees je zo hier wel hoe laat 8-)

Kwart over 2 Mac Terneuzen, overkant is nog niet zeker omdat er nog geen gereageerd hebben maar bekijken we wel ff, kunnen altijd nog ff bij MP gaan kijken he
 
Laatst bewerkt:
Bij mij ;)

Nee bij de Mac ofzo, zal zo ff Sander bellen
lees je zo hier wel hoe laat 8-)

Kwart over 2 Mac Terneuzen, overkant is nog niet zeker omdat er nog geen gereageerd hebben maar bekijken we wel ff, kunnen altijd nog ff bij MP gaan kijken he

Oke kwart over 2, staat genoteerd. Ik vind het geen slecht plan om ff bij MP te gaan buurten :] .
 
Deel 9 gaat wel erg hard trouwens *O* . Als we zo doorgaan zitten we volgende maand op deel 20.

:+
 
ja, ik ben net thuis, was zeker niet al te warm, maar wel leuk })

maarum, ff een snel vraagje hier aan de bekende...
waar staat de k1-k7 voor bij de gixxers?
ik nam eerst aan het bouwjaar... maar een k3 uit 2005 (ofso) klopte dan niet O-)

k1 = 2001
k2 = 2002
etc
etc

d8 k ... ff aan johnny vragen .... das de soes men
 
Laatst bewerkt:
Als het droog is kom ik rond 2 a 3 uur naar MP Goes en omstreken.

@wslyyy, wedden dat je het met een lampje ziet, de voering van je blokken zie je zo zitten, of je moet een spatbord ala hayabusa hebben ;)
of er moet geen voering meer opzitten :+

3 uur al, ben k mooi te laat dus :P
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties over de verzekeringen ik ga zo even bij ZLM checken, ik zit daar ook met mn auto en scootah.Ik had begrepen dat je qua no claim altijd opnieuw begon met een motorverzekering, maar mischien pakt het bij ZLM anders uit.Zoniet, dan ga ik Unive en Delta Loyd nog even online checken voor de prijs en voorwaarden.

Over de beurs, ik ga Zondag met wat maten/collega's, ff checken voor een pak,helm en mischien laarzen en handschoenen.

Waardeloos weer trouwens zeg, vrijdag wordt normaal gesproken m'n zesje gebracht door de verkoper, maar met regen en/of natte sneeuw zal dit wel niet doorgaan...
 
Bedankt voor de reacties over de verzekeringen ik ga zo even bij ZLM checken, ik zit daar ook met mn auto en scootah.Ik had begrepen dat je qua no claim altijd opnieuw begon met een motorverzekering, maar mischien pakt het bij ZLM anders uit.Zoniet, dan ga ik Unive en Delta Loyd nog even online checken voor de prijs en voorwaarden.

Over de beurs, ik ga Zondag met wat maten/collega's, ff checken voor een pak,helm en mischien laarzen en handschoenen.

Waardeloos weer trouwens zeg, vrijdag wordt normaal gesproken m'n zesje gebracht door de verkoper, maar met regen en/of natte sneeuw zal dit wel niet doorgaan...

hoezo haal je hem niet met een aanhanger / laat je hem met een aanhanger brengen??
(ik lees zo uit je verhaa dat die man/vrouw er zelf op komt rijden?)
 
Ik heb geen geschikte aanhanger en/of auto met trekhaak, de verkoper voor zover ik weet ook niet.

das balen ;(
wilde zeggen aanhanger kan je huren, maja dan nog een auto:P...

edit: gespot, rond half2 op nieuwvlissingse weg richting mburg thv oost-souburg..
ik ree erachter en moest linksaf, dus weet niet wat voor motor, het was wel een naked...
en hij gebaarde dat ik langzamer moest *O*
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties over de verzekeringen ik ga zo even bij ZLM checken, ik zit daar ook met mn auto en scootah.Ik had begrepen dat je qua no claim altijd opnieuw begon met een motorverzekering, maar mischien pakt het bij ZLM anders uit.Zoniet, dan ga ik Unive en Delta Loyd nog even online checken voor de prijs en voorwaarden.

Over de beurs, ik ga Zondag met wat maten/collega's, ff checken voor een pak,helm en mischien laarzen en handschoenen.

Waardeloos weer trouwens zeg, vrijdag wordt normaal gesproken m'n zesje gebracht door de verkoper, maar met regen en/of natte sneeuw zal dit wel niet doorgaan...

Ik zit bij centraal beheer achmea, en kreeg bij mijn motor gelijk dezelfde no claim als voor mijn auto, dus moest niet opnieuw beginnen vanaf 0, dus informeer maar effe hoe dat zit, Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan