• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Ringen Zondag 19-10.....wie gaat

Ikke iig niet, voor motoren wordt het langzaam aan te koud....

Ikke iig niet, voor motoren wordt het langzaam aan te koud....
We hebben voor a.s. zondag toch nog een ritje tot achter Cochem en natuuuuurlijk ook naar de Ring, gepland. Nog veels te vroeg om de bikes te stallen. Kijk eens naar buiten. Prachtig herfstweer. :]

Hoe laat gaan jullie en van waaruit? Ik heb waarschijnlijk wel zin om mee te gaan.Ik moet echter van Venlo komen, dus niet te gek vroeg aub.

Hoi Marck,

Lees net je berichtje pas...... we waren om 09:00 vertrokken uit Heerlen.

Mijn foto's staan inmiddels online (zoals Paul al aangeeft niet zoveel motoren deze keer):

Dode link

evenals een filmpje van de ringtaxi:

[Dode link verwijderd]

Vol goede bedoeling vroeg vertrokken om de hele dag op diversen plaatsen foto's te maken --> baan dicht tot 13:30 i.v.m. ijs !!!

Natuurlijk een verdomd goede reden om de baan dicht te houden alleen jammer om dan 3 uur te zitten niksen. Dus ff Slot Nurburg bezocht en op tijd naar Adenauer Forst gereden. Daar nog 45 minuutjes moeten wachten voordat de baan openging.

Helaas hebben redelijk wat personen zich verkeken op het weer en wederom enkele onervaren rijders de fout in zien gaan waaronder iemand met een gehuurde Nissan Almera die in Adenauer Forst volledig fout gaat en net niet over de kop gaat. Beide inzittenden hadden gelukkig niets (ben er nog naartoe gerend om te helpen en de deur open te trekken) maar de Almera zal voorlopig niet te huur zijn .

Al met al toch nog redelijk wat foto's gemaakt alsmede een video van de ringtaxi die vol driftend door Adenauer Forst gaat. Zie bovenaan.

Chris

ben ook geweest ! maar dan met de auto ...
moet wel zeggen dat dat ook heeeel erg leuk is :P
lekker gummen en gieren, hehehe ...

he Chris, heb je toevallig niet ergens een zwarte toledo op de foto staan ?
(hopelijk niet in die bocht van dat ringtaxi filmpje, want daar zat ik even OP de curbstones .. oepss)

wel interessant dat je die jaarkaart zowel met de motor als de auto kan gebruiken. maybe toch maar gaan halen dan ...

Ik heb wel nog een zwarte Toledo gezien bij Hannes (wij hadden net en curryworst gegeten ;-) ) maar helaas niet op de ring.

We zijn rond 15:30 weer weggegaan van Adenauer Forst en door de lange baansluiting daarna zijn wij rond 17:00 huiswaarts gegaan.

Hopelijk de volgende keer.

Chris

Hannes, is dat bij adenau ? bij de ingang halverwege ?
hebben we ook even een broodje baardwurst weg staan happen ja ... stond naast een grijze porsche 944 geparkeerd
wel jammer dat net de baan wel errug rustig werd .. viel niets meer te zien helaas .. wij zijn ook rond die tijd weer vertrokken trouwens

volgende keer beter ja !

Jammer maar helaas, ik hoop er een volgende keer wel bij te kunnen zijn. Eens kijken of ik met mijn Pan European een sportfiets bij kan blijven :) :) . In de eifel lukt het me aardig.
Ik zou trouwens ook wel zo'n mooie aktiefoto willen hebben.Zien er gelikt uit die foto's.

Laatst bewerkt:
Zo he, ik zie op die foto's iets van 9 verschillende M3tjes rijden. Daar word je dus echt mee doodgegooid daar......

Afspraak staat, alvast bedankt en tot ziens op de ring.Zal alleen nog even duren denk ik, het weer zal het niet meer zo snel toelaten vrees ik.
Gr. Marck

Terug
Bovenaan Onderaan