Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Ringtime! Het Nordschleife afspreektopic deel 3

top weekend (nou ja laten we de verregende vrijdag maar vergeten) Cochem gehad. Afgesloten met een rondje over de Ring. Helaas gingen we net na de sluiting rond het middaguur, was wat druk met verkeer. Jammer dat de versys qua vermogen te kort komt, maar blijft een fantastische ervaring met die dikke bakken om je heen. Gelukkig hebben we de beelden nog:

 

De carousel keurig boven langs zie ik
 
Als de ruimte er is rij ik die ook gewoon het liefste boven langs, dat vind de vering een stuk leuker. Dan maar een paar seconden verliezen, dat maakt op de ring ook geen drol uit.
 
Das juist het mooie eraan
Omhoog laten komen naar rechts en op 1 wiel naar rechts verder laten kantelen, zodat je gelijk verder kunt met het knikje naar rechts ... Lekker.
 
Das juist het mooie eraan
Omhoog laten komen naar rechts en op 1 wiel naar rechts verder laten kantelen, zodat je gelijk verder kunt met het knikje naar rechts ... Lekker.

ahaaaaa Dat deed ik dus altijd fout... Ik bleef er juist naar links naast hangen en gooide hem pas om na de landing. Misschien moet ik eens een keer bij je aanhaken voor een opfriscursus
 
Las vandaag op de internet, dat je toch wel goed verzekerd moet zijn mocht het echt mis gaan. Ik blijf toch maar langs de ring kijken als toerist.


Bron:MSN nieuws.
 
Laatst bewerkt:
Ken alleen de oude garde maar die zijn -net zoals ik- niet meer heel actief of zelfs definitief gestopt. In ons app groepje gaat t net zo vaak over luiers en "lastige" vrouwen als over motoren