RIP ZoekZoekie

Wel constateer ik dat er sprake is van onbereikbaarheid aan jullie kant
Adres is @motor-forum.nl, niet @mf-forum.nl...

Als je slim bent haal je de adressen even weg uit de quote, anders zijn dat prooien voor alle spambots ter wereld... En de tekst van de mail is misschien ook niet zo handig om hier neer te zetten :N
 
Laatst bewerkt:
Waarom gooi je dit topic niet op slot? het heeft zijn doel zeker gediend en verder kunnen er alleen maar discussies ontstaan die hier niet thuishoren.
 
Met voor nu wat laatste woorden van W@llie. :Y
 
Laatst bewerkt:
Even kort over dat slotje: een overlijdenstopic op slot doen vinden we als crew eigenlijk niet gepast, ook na langere tijd kan iemand nog behoefte hebben nog een keer z'n verhaal kwijt te kunnen, en die mogelijkheid moet er in onze ogen zijn.
 
Even kort over dat slotje: een overlijdenstopic op slot doen vinden we als crew eigenlijk niet gepast, ook na langere tijd kan iemand nog behoefte hebben nog een keer z'n verhaal kwijt te kunnen, en die mogelijkheid moet er in onze ogen zijn.


Bedankt, dat is een goede ged8te :}
 
Beste motorijders en vrienden. Wij zijn heel blij met jullie medeleven en hebben daar veel steun aan gehad. Hartelijk dank daarvoor. Maar we moeten weer verder en dingen weer belangrijk en leuk gaan vinden. Bart-Jan zijn leven was motorrijden maar werd het slachtoffer van een onoplettendheid van een medeweggebruiker. Dus geniet ervan, let goed op en denk niet automatisch op een voorrangskruising dat iedereen voor je stopt.
Het ga jullie allen goed en veel gezondheid.
Ouders van Bart-Jan.
 
Nobele woorden en inderdaad een wijze les.
Veel sterkte nogmaals!
 
Beste motorijders en vrienden. Wij zijn heel blij met jullie medeleven en hebben daar veel steun aan gehad. Hartelijk dank daarvoor. Maar we moeten weer verder en dingen weer belangrijk en leuk gaan vinden. Bart-Jan zijn leven was motorrijden maar werd het slachtoffer van een onoplettendheid van een medeweggebruiker. Dus geniet ervan, let goed op en denk niet automatisch op een voorrangskruising dat iedereen voor je stopt.
Het ga jullie allen goed en veel gezondheid.
Ouders van Bart-Jan.
Ontzettend veel sterkte toegewenst met het verwerken van dit grote verlies.
 
Beste motorijders en vrienden. Wij zijn heel blij met jullie medeleven en hebben daar veel steun aan gehad. Hartelijk dank daarvoor. Maar we moeten weer verder en dingen weer belangrijk en leuk gaan vinden. Bart-Jan zijn leven was motorrijden maar werd het slachtoffer van een onoplettendheid van een medeweggebruiker. Dus geniet ervan, let goed op en denk niet automatisch op een voorrangskruising dat iedereen voor je stopt.
Het ga jullie allen goed en veel gezondheid.
Ouders van Bart-Jan.


Ed en trudy,vind het dapper dat jullie dit op het forum zetten.
Mooie woorden :} '(

Ik spreek jullie snel,

Greetz wallie
 
Beste motorijders en vrienden. Wij zijn heel blij met jullie medeleven en hebben daar veel steun aan gehad. Hartelijk dank daarvoor. Maar we moeten weer verder en dingen weer belangrijk en leuk gaan vinden. Bart-Jan zijn leven was motorrijden maar werd het slachtoffer van een onoplettendheid van een medeweggebruiker. Dus geniet ervan, let goed op en denk niet automatisch op een voorrangskruising dat iedereen voor je stopt.
Het ga jullie allen goed en veel gezondheid.
Ouders van Bart-Jan.

Jammer van het slechte weer toen de uitvaart was, ik weet zeker dat de opkomst aanzienlijk groter was geweest als het weer dit toegelaten had.

Hopelijk kunnen jullie als nabestaanden ook straks weer een beetje je draai vinden, want er schijnt niets verschrikkelijker te zijn dan je eigen kind te moeten afstaan. Gelukkig heb ik hier geen ervaring mee, en ik hoop het ook nooit mee te maken..

Respect.

[me="Herr Flick"]werd wel even stil toen er een bericht geplaatst werd door ZoekZoeki[/me]
 
Beste motorijders en vrienden. Wij zijn heel blij met jullie medeleven en hebben daar veel steun aan gehad. Hartelijk dank daarvoor. Maar we moeten weer verder en dingen weer belangrijk en leuk gaan vinden. Bart-Jan zijn leven was motorrijden maar werd het slachtoffer van een onoplettendheid van een medeweggebruiker. Dus geniet ervan, let goed op en denk niet automatisch op een voorrangskruising dat iedereen voor je stopt.
Het ga jullie allen goed en veel gezondheid.
Ouders van Bart-Jan.

Beste ouders van Bart-Jan,
Het verkeer is soms............... :N
Mensen zijn in het verkeer teveel met andere dingen bezig, ze letten gewoon niet op!! En daar moet meestal een ander voor boete :(
Ik hoop dat jullie spoedig de draad weer kunnen oppakken.
Heel veel sterkte in de verdere toekomst
Suzinki
 
Vorige week donderdag heb ik dit verschrikkelijke nieuws pas gehoord. Ik woon zelf bij Bart-Jan in de straat. Vroeger ging ik nog buiten spelen met zijn zusje en kwam ik nog wel eens over de vloer, dat is helaas langzaam uit elkaar gegroeid.

Ookal kwam ik er niet meer, vind ik het jammer dat ik het nieuws zo laat heb gehoord en de crematie niet bij kon staan. Daarom hoop ik op de een of andere manier misschien bij de memorialrit aanwezig te kunnen zijn als deze plaatsvind. Ergens achterop waarschijnlijk aangezien ik nog geen enkel rijbewijs heb O_o

Mijn gedachten gaan uit naar de familie en vrienden, ik wens jullie heel veel sterkte na dit onherstelbare verlies.

Meike
 
Beste motorijders en vrienden. Wij zijn heel blij met jullie medeleven en hebben daar veel steun aan gehad. Hartelijk dank daarvoor. Maar we moeten weer verder en dingen weer belangrijk en leuk gaan vinden. Bart-Jan zijn leven was motorrijden maar werd het slachtoffer van een onoplettendheid van een medeweggebruiker. Dus geniet ervan, let goed op en denk niet automatisch op een voorrangskruising dat iedereen voor je stopt.
Het ga jullie allen goed en veel gezondheid.
Ouders van Bart-Jan.


sterkte nogmaals...
 
Jammer van het slechte weer toen de uitvaart was, ik weet zeker dat de opkomst aanzienlijk groter was geweest als het weer dit toegelaten had.

Hopelijk kunnen jullie als nabestaanden ook straks weer een beetje je draai vinden, want er schijnt niets verschrikkelijker te zijn dan je eigen kind te moeten afstaan. Gelukkig heb ik hier geen ervaring mee, en ik hoop het ook nooit mee te maken..

Respect.

[me="Herr Flick"]werd wel even stil toen er een bericht geplaatst werd door ZoekZoeki[/me]
Ik had dat alles niet beter kunnen verwoorden...
 
Beste motorijders en vrienden. Wij zijn heel blij met jullie medeleven en hebben daar veel steun aan gehad. Hartelijk dank daarvoor. Maar we moeten weer verder en dingen weer belangrijk en leuk gaan vinden. Bart-Jan zijn leven was motorrijden maar werd het slachtoffer van een onoplettendheid van een medeweggebruiker. Dus geniet ervan, let goed op en denk niet automatisch op een voorrangskruising dat iedereen voor je stopt.
Het ga jullie allen goed en veel gezondheid.
Ouders van Bart-Jan.
Lieve Ouders van Bart-Jan.

Bedankt voor uw sterkende woorden.
Het is een moeilijke tijd voor U en zal zeker een lange tijd aanhouden.
Het lijkt me nog moeillijker voor U om hier op zo'n fijne mannier te reageren.

Heel erge dank daarvoor.
En veel sterkte voor U, familie en vrienden.

Peter.
 
Wat een verschrikkelijk bericht.
Ik kende hem niet, maar ik hoop echt dat jullie veel troost vinden bij het verwerken van dit verlies. Heel veel sterkte de komende tijd en heel veel kracht om dit verlies te verwerken. Ik heb er geen woorden voor..
Nog maals veel sterkte....
 
Terug
Bovenaan Onderaan