Ritje voor de MF meiden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HondaBabe

MF'er
16 apr 2003
193
0
Vlaardingen
Kweet niet of het al eerder is voorgesteld, maar is het misschien leuk een keer een ritje (met uiteraard een meetingkje erbij) met alle MF meiden te maken?

Lijkt mij wel leuk iig...

:]

Als nou genoeg meiden het een leuk idee vinden, zal ik even een datum prikken en een leuke route maken (in overleg natuurlijk!!)

De volgende dames hebben zich opgegeven; mits ze kunnen !!

-HondaBabe
-Kawachick
-Doortje
-Jennie
-Sharky
-Mys (Wizzy)
-Thunnie and Lightning (achterop bij 1 van de dames)
-Speedy Tweety (ligt eraan of ze haar rijbewijs haalt)
-Ninjagirl
-Slight 111
-Kruimel
-Donderk@tje
-Valejessy
-Ons Lianneke
-SV-Girl
-Joep & Floris (misschien)
-CBabeR
-RS Janet
-The Daphne
-Little Devel
-Soespoes
-Princess of Darkness
-Miss Div
-Miss Honey
-Chantay
-Emmie_GSX600F
-Motorengeltje
-Bootje

Ik heb de mailadressen van CBabeR, RSJanet, Princess en Miss Honey nog niet, zouden jullie mij kunnen mailen op gerhouweling@kabelfoon.nl?

Uh ik weet niet meer wie ik nou gemaild heb en wie niet...
Zouden degene die nog geen datum, plaats en tijd weten mij ff willen mailen op gerhouweling@kabelfoon.nl?

Groetjes!
 
Laatst bewerkt:
maar had je al ideeen, hondababe? Ik zie dat je uit maassluis komt; ritje westland, of wilde je heel ergens anders heen?
 
maar had je al ideeen, hondababe? Ik zie dat je uit maassluis komt; ritje westland, of wilde je heel ergens anders heen?

Ik weet het nog niet eigenlijk, als iedereen uit heel het land mee gaat, is het denk ik handiger om iets centraler te doen..maar we zien wel we er mee willen!! en dan maar eens gaan kijken naar een route toch? of heb je een leuk idee?
 
Zo 1,2,3 geen leuke ideeen... Er zijn zoveel mooie stukjes Nederland! Het is wat je zegt: eerst is het denk ik handig om te kijken waar de deelnemers allemaal vandaan komen?

Ik vind het in ieder geval een leuk initiatief! :)
 
Zo 1,2,3 geen leuke ideeen... Er zijn zoveel mooie stukjes Nederland! Het is wat je zegt: eerst is het denk ik handig om te kijken waar de deelnemers allemaal vandaan komen?

Ik vind het in ieder geval een leuk initiatief! :)

Jij rijdt dus mee als het je uitkomt? 8-)
 
Ow? :? Is dat zo? Mooie stukkies in NL? Zonder motoragenten achter je aan? ;(
Weet je wat een mooi stukkie is? De B258 :9

ja...? Misschien niet zonder motoragenten, maar ja, volgens mij als je met een grote groep dames op de motor bent heb je überhaupt 'last' van mensen achter je aan... :9 En we gaan toch ook om van de natuur te genieten? :? :9
 
Jij rijdt dus mee als het je uitkomt? 8-)

Ja hoor! En als je uiteindelijk toch routes in 't westland mocht gaan zoeken dan ben ik zeker bereid om te helpen met iets leuks uit te stippelen. (overal wel, alleen ken ik hier wat meer wegen dan bv in Utrecht :P )
 
Ik neem aan dat de vrouwen ook allemaal een leren pak aan hebben en een helm op. Ik kan natuurlijk wel een staart aan mijn helm vastmaken, maar dat gaat toch opvallen denk ik.

Ik vraag me wel af of de vrouwen tour ook van Mac naar Mac gaat......
 
ja...? Misschien niet zonder motoragenten, maar ja, volgens mij als je met een grote groep dames op de motor bent heb je überhaupt 'last' van mensen achter je aan... :9 En we gaan toch ook om van de natuur te genieten? :? :9

Jups van de natuur geniete...en de motoragent van de tig boetes die hij in 1x uitschrijft...
En motoragenten, flitspalen, flitskastjes, oma's die je geen voorrang geven... ;( NL sux ;(
 
Ik neem aan dat de vrouwen ook allemaal een leren pak aan hebben en een helm op. Ik kan natuurlijk wel een staart aan mijn helm vastmaken, maar dat gaat toch opvallen denk ik.

Ik vraag me wel af of de vrouwen tour ook van Mac naar Mac gaat......

Nee natuurlijk niet duuuhh wij maken een ECHTE rit!!

Maar jij wil wel errug graag mee he??

mag lekker toch niet :9
 
IK GA FILMEN })


/edit modus
AAAAAAAAAAAAAAAAAAGH |( dat krijg je er weer van :X

 
Laatst bewerkt:
Ben je toevallig weer geflits Max?

Neh, heb er weer 1 binnen, was een tijd terug al geflitst O-) Maaruh, ik rijd zowiezo niet meer te hard in NL...
Paar maanden terug is er iets gebeurd waardoor ik redelijk ben bekeerd...
Ik rijd nog steeds afentoe veel te hard...gewoon file rijden met tig...maar ff lekker sturen op binnendoorweggetjes en dan het gas open trekken....nee...niet meer met ut oude tempo...daar was die ene ervaring veelste eng voor :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan