Ritje zaterdag 31-10-2020

Komende zaterdag gaan @Okami_Xci en ik een ritje maken. Vertrek vanuit Eindhoven. Zijn er meer mensen die zin hebben mee te rijden of tussendoor aan te haken ??


9:30 vertrek Eindhoven. Totale rit +/- 6 uur. Rond 1300 uur ergens lunchen in Kleve al dan niet met een eigen meegebracht lunchpakketje 🤭
Diaantje, heb je een gpx van de route die ik kan " lenen"?
Ziet er leuk uit!
 
Ja, nee niet (meer)...
Maakt ook niet uit eigenlijk, route is gemakkelijk (na) te maken:

Gratis account Tomtom Mydrive

Plan route:
"Spannendste" met middel slinger en hoogteverschil.
Veerpont/tol uit.

Tussenstop brug bij Grave
Tussenstop Rijndijk
Tussenstop Polo Motorrad Kleve
Tussenstop Kekerdom
Tussenstop brug bij Well


Mydrive "magic" doet de rest...
Enige waar je zelf "tijd in moet stoppen" is eens een keer op Google-maps kijken waar je denkt een leuke omgeving te zien en daar een tussenstop te plannen...

En ja, dat is "het geheim" achter 75% van mijn routes...
Die laatste 25% aan routes is persoonlijke kennis/uitzoek werk wat leuke/mooie wegen zijn...
 
Jammer dat ik dit topic gemist had.

Ik ben een van die nieuwere rijders die niemand in de directe omgeving heeft met een motorrijbewijs om eens mee te toeren ;(

Zag al eerder dat jullie een MF rit hadden gemaakt en hield het motorrijles topic al in de gaten voor een volgende ronde.

Mag ik op 'n lijst voor een volgende editie? *D
 
Jammer dat ik dit topic gemist had.

Ik ben een van die nieuwere rijders die niemand in de directe omgeving heeft met een motorrijbewijs om eens mee te toeren ;(

Zag al eerder dat jullie een MF rit hadden gemaakt en hield het motorrijles topic al in de gaten voor een volgende ronde.

Mag ik op 'n lijst voor een volgende editie? *D
Tuurlijk! Ik wilde het niet in het kletsen over lessen topic plaatsen omdat ik dat topic niet wil "bevuilen" met dingen die niet in het topic thuis horen. Dus als er een rit is plaatsen we het meestal hier.

Los daarvan, ik weet niet of je verder op sociale media zit maar via Facebook gebeurd er ook nog es wat. Meeste mensen die met deze rit meegingen waren ook via Facebook en een paar via hier. Dus dat is ook nog een idee om in de gaten te houden 😊

Of je kunt zelf een topic aanmaken voor een rit 😁
 
Nee, ik ben redelijk beperkt aanwezig op sociale media ondanks (?) mijn leeftijd, 33. Ik blijf het forum in de gaten houden!

Seizoen voor lange tochten komt nu wel op zijn einde. Koude vingers vandaag!
 
Nee, ik ben redelijk beperkt aanwezig op sociale media ondanks (?) mijn leeftijd, 33. Ik blijf het forum in de gaten houden!

Seizoen voor lange tochten komt nu wel op zijn einde. Koude vingers vandaag!
Hahahaha ja dat is waar! Ik heb vandaag ook nog gereden en moet dalijk nog een uur naar huis vanuit mijn vader 😅 gelukkig heb ik handvatverwarming 😅

Mocht je een keer willen rijden, let me know, ik ben altijd in voor ritjes 😎
 
Jammer dat ik dit topic gemist had.

Ik ben een van die nieuwere rijders die niemand in de directe omgeving heeft met een motorrijbewijs om eens mee te toeren ;(

Zag al eerder dat jullie een MF rit hadden gemaakt en hield het motorrijles topic al in de gaten voor een volgende ronde.

Mag ik op 'n lijst voor een volgende editie? *D
Vraag me af waar jouw directe omgeving ligt.
 
Dat is vanuit mijn omgeving (Midden-Limburg) wel anders. Maar ja, ik ben dan wel binnen een uur in de Ardennen of de Eifel :]
 
We kunnen best eens iets vanuit Venlo doen hoor. Heb nog wel een leuke route die start in Venray en via viv naar Oss rijdt en dan weer via via terug. Is een route van dik 200km
 
Ik hou 't in de gaten, als het weer het toestaat (en ik eindelijk winterhandschoenen heb gekocht) dan wil ik er best een stukje voor rijden :]:)
 
Het wordt wat fris nu. Afgelopen zaterdag nog een ritje van 100 km gemaakt (met opwarm tussenstop bij familie). Ik had voornmaeijk koude voeten :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan