Rombo demper?

polman

Die hard MF'er
18 okt 2004
465
2
Huissen
Heeft iemand er ervaring met deze sportdempers?

Zijn namelijk in vergelijking met andere dempers (bos, laser) een heel stuk goedkoper!
En er zit ook een lekker geluid in!!!
Iemand die me antwoord kan geven op deze vragen?

Kwalitatief goed (prijs/kwaliteit).
Prestaties goed (vermogen winst/verlies).
En de levensduur.

Vr gr,
Rogier
 
ff één opgezocht

full
 
Ik doelde op deze demper:

492_0.jpg


Bij Polo in Duitsland.. €129,-

"Details


Einfach gegen das Original austauschen. Wahlweise gibt es die Dämpfer in einer Alu- oder Carbon-Inox-Ausführung. Alle Anlagen werden aufgrund ihres Sounds ohne ABE/TÜV-Gutachten ausgeliefert. Kerniger Sound, niedriges Gewicht, schlanke Optik. Racingdämpfer! Nur für den Sporteinsatz, nicht für den öffentlichen Verkehr zugelassen!"
 
Het geluid zal toch niet over het lawaai van de wind heenkomen op de autobaan?

Ennuh.... bruut geluid is mooi *D
Weet alleen niet hoe het zal klinken op een fzr uit '93 (ja ga misschien een fzr kopen!)
 
2 maten van mij hebben een ZXR400, ene met Yoshimura RS3 carbon (full system) en die andere met alleen Rombo.... en die met die Rombo maakt een VEEL gaver geluid :}
 
Jaja.... een stuk goedkoper, waarschijnlijk loopt je motor dan ook ruk en mist ie een aantal paardjes. Is wel vaker met die budgetdempers, bijv Motad enzo.
 
Klinkt als een grote, lijkt me zo dus niks mis mee. Verder ken ik ze ook niet maar op een ZXR400 doen ze het qua geluid dus prima.
 
Op het duitse TRX forum worden ze aangeduid met de betiteling "Billig ramsch" wat zoveel betekend als goedkope troep
 
Ik heb er een. Zal ff geluidje opzoeken. Staat nog wel ergens op het forum dacht ik.....
 
Laatst bewerkt:
Gevonden.... :)

Zie attachment

Bestand downloaden (rechtermuisknop en dan "save taget as" of wat de nederlandse variant daarop is) en de extensie veranderen. (.jpg weghalen)

Het is niet de mooiste uitlaat, maar er komt me toch een lekkere tering herrie uit. Er zijn zat mensen die dat kunnen bevestigen }) .

 
Wat uberlelijk zeg, er zit gewoon een theefilter overheen :r :r

Daar ben je zelf bij :)

Maar topic is voor mij useless.. heb een motor gekocht compleet met Laser Deeptone uitlaat.

Qua geluid maakt het naar mijn mening niet zo heel veel uit.. rest, geen idee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan