Ronde 13 MotoGP San Marino (Misano) 04-09-2011

Place your bets

  • Stoner

    Stemmen: 22 35,5%
  • Lorenzo

    Stemmen: 5 8,1%
  • Pedrosa

    Stemmen: 10 16,1%
  • Simoncelli

    Stemmen: 4 6,5%
  • Spies

    Stemmen: 4 6,5%
  • Dovi

    Stemmen: 1 1,6%
  • Rossi

    Stemmen: 16 25,8%

  • Totaal aantal stemmers
    62
Wat gaat er in jouw optiek met Rossi gebeuren dan? :)

wie?? :P

Nee hopelijk een goeie race voor Rossi, mja ik ben geeneens fan van hem toch hoop ik dat het goed komt met het duo Rossi en ducati, zou machtig wezen om hem weer voorin te zien strijden met Pedrosa Lorenzo Stoner. :)
 
Laatst bewerkt:
Moest ff denken ,maar Lorenzo gestemd .
Mijn uitslag ;
1 Lorenzo
2 Simoncelli
3 Spies
4 Pedrosa
5 Dovizioso
6 Stoner
7 Bautista
8 Hayden
9 Barbera
10 Aoyama
11 Capirossi
12 Abraham
13 Elias

Stoner op 6 _O-
Ok, hij moet het nog wel laten zien dit jaar, maar ik denk dat hij weleens boven Simoncelli kan eindigen :+
 
hahaa idd, dat kan nooit realistisch zijn ingevuld...

1. Stoner
2. Pedrosa
3. Dovizioso

Stoner wederom met 2 vingers in de neus...sorry jonges...
 
Laatst bewerkt:
Pedrosa
stoner
sic

De tijden van de 125 en moto2 race lopen een beetje door elkaar heen,de 125 starttijd zal wat eerder zijn denk ik. ;)

Verder mooie o.p. en ik kijk er weer naar uit :Y
 
Pedrosa
stoner
sic

De tijden van de 125 en moto2 race lopen een beetje door elkaar heen,de 125 starttijd zal wat eerder zijn denk ik. ;)

Verder mooie o.p. en ik kijk er weer naar uit :Y

Bedankt, er is idd een foutje. 125cc begint 11 uur. Typefoutje denk ik ;)

Is nu aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Hier ook maar even het nieuwe tijdschema.


Vrijdag

125cc FP1
09:15 - 09:55
MotoGP FP1
10:10 - 10:55
Moto2 FP1
11:10 - 11:55

125cc FP2
13:15 - 13:55
MotoGP FP2
14:10 - 14:55
Moto2 FP2
15:10 - 15:55

Zaterdag

125ccFP3
09:15 - 09:55
MotoGPFP3
10:10 - 10:55
Moto2FP3
11:10 - 11:55

125ccQP
13:00 - 13:40
MotoGPQP
13:55 - 14:55
Moto2QP
15:10 - 15:55

Zondag

125ccWUP
08:40 - 09:00
Moto2WUP
09:10 - 09:30
MotoGPWUP
09:40 - 10:00

125cc RACE - 11:00
Moto2 RACE - 12:15
MotoGP RACE - 14:00
 
Even een paar fototjes van vorig jaar *D Om alvast een beetje in de stemming te komen.

group01_0.1_original.jpg


capirsossi.crash1_0_original.jpg


rossi.helmet03_original.jpg


pedrosa_45_original.jpg


elias_32_original.jpg


elias01_2.1_original.jpg


marquezready_original.jpg


marquez02_4.0_original.jpg
 
Top 3 zal wel iets worden met 1 of 2 Honda's en 1 of 2 Yamaha's.

Al heb ik gestemd op Rossi... Dat zal wel een stunt zijn als ie op het podium komt met die rammelbak. Denk het niet, maar hoop doet leven... ;)
 
Het contract met Misano circuit is vandaag verlengt met 5 jaar. Dus we blijven nog wel even op Misano. Goed nieuws :Y
 
Ik heb der zin 'an. Een week duurt mij al te lang :z
 
Laatst bewerkt:
Nog twee minuten, dan gaat FP1 voor de 125cc van start! *O* Heerlijk, een dag vrij zijn van school, lekker trainingen kijken in dit mooie weer! *D
 
Ik gok op:
1. Stoner
2. Pedrosa
3. Lorenzo
4. Simoncelli
5. Rossi

Allereerst maar eens Nederland-San Marino vanavond kijken :)
 
Stoner zoals verwacht snelste in FP1. Barbera met een zevende plaats de snelste Ducati rijder, Rossi 11e op 1.5 seconde achterstand. :/
 
Stoner zoals verwacht snelste in FP1. Barbera met een zevende plaats de snelste Ducati rijder, Rossi 11e op 1.5 seconde achterstand. :/

Maar goed dat Rossi van te voren al heeft aangegeven dat de fans geen wonderen moeten verwachten, omdat dit zijn thuisrace is. Maar als ie geen schakelproblemen zoals in Indy heeft wordt het vast wel weer een plek rond de top 5 op de racedag. Niet zijn plek om te eindigen, maar dit seizoen het maximaal haalbare vrees ik :X
 
Lorenzo nummer 1

Maar ik ga toch niet kijken, want het wordt wederom een saaie race waar Stoner wint.
 
Lorenzo nummer 1

Maar ik ga toch niet kijken, want het wordt wederom een saaie race waar Stoner wint.


Waarom is het nu ineens saai..?? De jaren dat Rossi altijd won die waren pas saai, men wist van te voren al dat ie ging winnen. Ik had geen interesse meer om te kijken in die dagen....zo voorspelbaar...!!!

Ondanks dat Stoner zeer sterk voor de dag komt dit jaar, maken anderen ook kans om te winnen. Dat hebben we in voorgaande GP's reeds gezien.

Voorspel wel dat er weer records gebroken gaan worden qua tijden door Stoner.

Hij is nu al sneller in de FP1 als zijn kwalificatie tijd van vorig jaar (3e)

Ronderecord staat ook op zijn naam daterend van 2008 (Duc zonder carbon frame) 1'33.378 dat zal zeker wel sneuvelen.

Ik zie Rossi helaas niet aan deze tijden komen (wie zei er laatst ook weer dat Rossi desondanks snellere tijden zet dan Stoner met de Duc).
Was het maar waar, het zou zeker goed zijn voor de spanning, vooral nu ook Lorenzo en Pedrosa het 'n beetje laten afweten..
 
Waarom is het nu ineens saai..?? De jaren dat Rossi altijd won die waren pas saai, men wist van te voren al dat ie ging winnen. Ik had geen interesse meer om te kijken in die dagen....zo voorspelbaar...!!!

Ondanks dat Stoner zeer sterk voor de dag komt dit jaar, maken anderen ook kans om te winnen. Dat hebben we in voorgaande GP's reeds gezien.

Voorspel wel dat er weer records gebroken gaan worden qua tijden door Stoner.

Hij is nu al sneller in de FP1 als zijn kwalificatie tijd van vorig jaar (3e)

Ronderecord staat ook op zijn naam daterend van 2008 (Duc zonder carbon frame) 1'33.378 dat zal zeker wel sneuvelen.

Ik zie Rossi helaas niet aan deze tijden komen (wie zei er laatst ook weer dat Rossi desondanks snellere tijden zet dan Stoner met de Duc).
Was het maar waar, het zou zeker goed zijn voor de spanning, vooral nu ook Lorenzo en Pedrosa het 'n beetje laten afweten..
Rossi was nu deze eerste training sneller dan Stoner vorig jaar zn eerste sessie ;)
Zegt niks want ik weet bijna zeker dat hij niet aan qual tijd van Stoner van vorig jaar zal komen :P

Pedrosa afweten? Gast hij zit er gewoon goed bij voor de eerste training....
 
Laatst bewerkt:
_O- Rossi in zijn laatste ronde toch nog maar even van P15 naar 11 :')

Hij wou blijkbaar geen hekkensluiter worden. Echt sneue vertoning.

En mooi om te zien dat Stoner moet toegeven aan Lorenzo *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan