Rondetijden Francorchamps

Jochemk1

MF'er
24 jan 2003
158
0
Bilzen Belgie
Heb vorige week mijn eerste circuitdag gedaan te Francorchamps(Suzukidays).
Wie weet wat goede tijden zijn daar?
Ik reed er 3min en 1sec.Ik moet er wel bij zeggen dat er na de busstop chicane er een smalle doorgang (chicane) gemaakt was van 1,5m breed waar je maar tegen 10km/u door kon.(dus er konden er nog wel een paar sec af.)
Het was wel een geweldige ervaring.
 
Heb vorige week mijn eerste circuitdag gedaan te Francorchamps(Suzukidays).
Wie weet wat goede tijden zijn daar?
Ik reed er 3min en 1sec.Ik moet er wel bij zeggen dat er na de busstop chicane er een smalle doorgang (chicane) gemaakt was van 1,5m breed waar je maar tegen 10km/u door kon.(dus er konden er nog wel een paar sec af.)
Het was wel een geweldige ervaring.

Niet verkeerd voor een eerste keer, die smalle doorgang na de busstop is er altijd bij motor evenementen.

De snelste tijden van de nationale Superstock klasse liggen rond de 2:42
 
Ik ben er ook geweest, alleen niet op het circuit zelf hehe ;) We waren een dagje Ardennen aan het doen en toevallig in Spa-Franchorchamps terecht gekomen waar dus jouw trackday aan de gang was. Uurtje of 2 op de tribune zitten genieten :)
 
Ik ben er ook geweest ! Maar heb er de BikersSchool gevolgd :}
Mijn snelste rondetijd was 3.09 (met heleboel trager verkeer dat je niet overal mocht inhalen ! ) Heerlijk gevoel als je de Raidillon opvliegt :]
 
Voor mij was die snelste ronde ééntje met weinig trager verkeer.
De radiallon op is dus wel een machtig gevoel,zeker als je er volle snelheid op af komt.Ik heb je wel niet gezien,maar er was ook zoveel volk.
In de derde sessie ben ik in Stavelot nog in de grintbak beland door een andere rijder die juist voor mij in de bocht volop in de remmen ging |(
Ik had ook alleen maar wat steenslagschade.Ik heb foto's van daar maar kan ze niet posten.Iemand anders misschien?
 
Terug
Bovenaan Onderaan