Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien de Officier van Justitie geen wettelijk bezwaar heeft tegen de MF-sticker gaat ZX-12Rob die maar weer bestellen. (moest 'm verwijderen van de agent, die hem nota bene zelf op zijn kenteken had toen ie wegreed)

Zijn er nog meer geïnteresseerden? Dan graag hier opgeven.

Ik heb nou staan aan stickerbestellingen:
ZX-12Rob 1x
R1Petje en MissX 2x
Tazman_3 2x
Party Marty 2x
Day-Walker 1+
 
foto...
full
 
Aangezien de Officier van Justitie geen wettelijk bezwaar heeft tegen de MF-sticker gaat ZX-12Rob die maar weer bestellen. (moest 'm verwijderen van de agent, die hem nota bene zelf op zijn kenteken had toen ie wegreed)

Zijn er nog meer geïnteresseerden? Dan graag hier opgeven.

Ik heb nou staan aan stickerbestellingen:
ZX-12Rob 1x
R1Petje en MissX 2x
Tazman_3 2x
Party Marty 2x

:Y :Y
 
:+ net nog ff aan het warrocke geweest tis verslavend O-)

Goed om te horen!!

Onze eigen oorlogs held probeer ik ook eraan te krijgen...maar iets houdt hem tegen??
(Bang om te verliezen?)
Vooral het verdienen van doekkoes en exp.points smaakt het leutig!
Zodat je nog een grotere gun kunt halen :D

www.warrock.net

Installeren en knalle!!
 
Laatst bewerkt:
Aangezien de Officier van Justitie geen wettelijk bezwaar heeft tegen de MF-sticker gaat ZX-12Rob die maar weer bestellen. (moest 'm verwijderen van de agent, die hem nota bene zelf op zijn kenteken had toen ie wegreed)

Zijn er nog meer geïnteresseerden? Dan graag hier opgeven.

Ik heb nou staan aan stickerbestellingen:
ZX-12Rob 1x
R1Petje en MissX 2x
Tazman_3 2x
Party Marty 2x

Hoekske 2 stuks, robbie :Y



weet je wat, doe maar 3, ik ga volgende maand naar de states en je weet nooit wat er mee terug komt *D ;)
 
Hej hej iedereen;

Na een maandje of twee heb ik het eindelijk over men hart gekregen om men computer te formateren zodat ik nog eens op MF kon komen piepen.

Jongens Deel 8 al. :) Lukt het iedereen zowat om zich bezig te houden met het mindere weer? B|

Zelf ligt mijn moto uit elkaar voor de grote winterbeurt. Heeft er soms iemand een adresje voor goedkope remschijven? Kzou er van een GSXR750 van 98 moeten zien te vinden. Ik denk dat het deze zijn ma kan het niet met zekerheid zeggen.

Als er iemand tips heeft. ze zijn welkom. *D

Groetjes Jel.
 
Hej hej iedereen;

Na een maandje of twee heb ik het eindelijk over men hart gekregen om men computer te formateren zodat ik nog eens op MF kon komen piepen.

Jongens Deel 8 al. :) Lukt het iedereen zowat om zich bezig te houden met het mindere weer? B|

Zelf ligt mijn moto uit elkaar voor de grote winterbeurt. Heeft er soms iemand een adresje voor goedkope remschijven? Kzou er van een GSXR750 van 98 moeten zien te vinden. Ik denk dat het deze zijn ma kan het niet met zekerheid zeggen.

Als er iemand tips heeft. ze zijn welkom. *D

Groetjes Jel.

Als je nieuwe moet , is het misschien leuk om meteen wave's of vol zwevende schijven te halen??
 
Hey! ben ik weer na een lange afwezigheid!

Ik heb misschien nog wel iets te vertellen wat jullie ook leuk vinden!! Ik heb vandaag meegedaan aan de brabant battle op omroep brabant! Vandaag waren de opnames en t was echt vet:D! Heb genoten, want het was echt heel leuk! Het wordt uitgezonden op 7 of 14 Feb. om 7 uur savonds!!

Ik ben die jongen in het blauwe team met het blauwe overhemd :Y !!
Dussuh... :P!

Groetjes
 
Aangezien de Officier van Justitie geen wettelijk bezwaar heeft tegen de MF-sticker gaat ZX-12Rob die maar weer bestellen. (moest 'm verwijderen van de agent, die hem nota bene zelf op zijn kenteken had toen ie wegreed)

Zijn er nog meer geïnteresseerden? Dan graag hier opgeven.

Ik heb nou staan aan stickerbestellingen:
ZX-12Rob 1x
R1Petje en MissX 2x
Tazman_3 2x
Party Marty 2x

NielZ 2x als ik er nog bij kan.. :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan