Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
gespot party marty,

een beetje de mooie jongen aan het uithangen om lekker met een blinkende motor over de markt te cruise....

:W :W :W
 
Burnout :? :? :? Wie dan???
wie denk je..!
full
 
gespot party marty,

een beetje de mooie jongen aan het uithangen om lekker met een blinkende motor over de markt te cruise....

:W :W :W
Joepie, ben een keer gespot *D :W

Even na de Speeltuin door Roosendaal en weer naar huis :) Reed trouwens een zwarte R1 achter me, iemand van hier ? Zag hem samen met een gast met een blauwe R1 bij de pomp staan toen ik langs reed. Na een paar rondjes reed hij achter me aan de Speeltuin door :)
 
Wisten jullie dat de hier dagelijks rondhangende en meelezende agenten echte bikkels zijn. Het stond vorig jaar zelfs in de krant (zie vanaf "politiemotor"):

Zelfs ons Petje wordt nog in verband gebracht met de A58 ;)

Cookies op bndestem.nl | bndestem.nl

_O- _O- _O-

Hoe kan die motor nou warmte afgeven, als de agent er alleen maar naast staat om bekeuringen uit te schrijven of om papieren te vragen. Laten ze hem stationair lopen dan?? Dan is er weer extra uitstoot van broeikas-gassen en geluidsoverlast :Y

Wel boffen dat ze geperforeerde en ventilerende zomerpakken hebben bij de politie, misschien moet Ouweman ook eens gaan kijken voor z'n pak, dat scheelt een hoop zure lucht :X

Maar eh, die Spigt viel toch wel mee, of niet?
 
Je kan het beste ZONDER kentekenplaat rijden Petje. Weet je dat nu nog niet?? Dan kunnen ze ook niet moeilijk doen over MF-stickertjes die erop geplakt zijn, die na bezwaar toch weer geseponeerd worden *D
Ben jij flauw zeg, een beetje hun laatste sprankje hoop onderuit halen :P
 
Joepie, ben een keer gespot *D :W

Even na de Speeltuin door Roosendaal en weer naar huis :) Reed trouwens een zwarte R1 achter me, iemand van hier ? Zag hem samen met een gast met een blauwe R1 bij de pomp staan toen ik langs reed. Na een paar rondjes reed hij achter me aan de Speeltuin door :)

volgens mij heb ik jou ook nog gespot bij de grote rotonde in etten-leur
 
Hej iedereen,

Blijkbaar gaat het hier nog steeds goed.
Heb eventjes niet op internet gezete en sta al meer dan een 100 pagina's achter. 8-)

Als het binnekort nog eens goei weer is ga ik ook nog eens tot aan de speeltuin komen.
Eerst men nieuw achterlicht afmaken en andere remmen en banden steken.

groente
 
Hej iedereen,

Blijkbaar gaat het hier nog steeds goed.
Heb eventjes niet op internet gezete en sta al meer dan een 100 pagina's achter. 8-)

Als het binnekort nog eens goei weer is ga ik ook nog eens tot aan de speeltuin komen.
Eerst men nieuw achterlicht afmaken en andere remmen en banden steken.

groente

Dat duurt dan nog wel even........ :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan