Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.841
- 16.582
Ik heb nog nooit een W650/800 in het echt gezien, en tweedehands vind ik ze al jaren te duur.Vond die W800 ook leuk. Na een tijdje op een Enfield Bullet te hebben gereden heb ik er (die W800) serieus naar staan kijken, maar vond de afwerking zo hier en daar nogal lomp (da's dan wel volledig in lijn met de Enfield).
De Z900RS is echt netjes en zeker die Cafe Racer, voor het mooie zou ie eigenlijk stereovering moeten hebben, maar okay. Ik denk dat Kawa er veel van gaat verkopen, ondanks dat hij aardig aan de prijs is.
Ik ga zeker een keer proefrijden als de gelegenheid zich voordoet, maar ga er niet voor in de rij staan
En wat betreft die dealerervaring....ach gevalletje jammer, vooral omdat ik verder erg tevreden was over de bewuste dealer. Zou/zal verder ook niet negatief over de zaak in kwestie schrijven, het is uiteindelijk alleen maar mijn persoonlijke ervaring. Zal er zeker geen topic voor openen.
Hoogstens de Z|X-10R inruilenJa die Z900RS stereo had ik al in een Z topic gezien
Maar ik hou het lekker bij mijn Scrambler voor het retrogevoel. Zie wel hele gave versies op basis van de UrbanGS (eigenlijk een Scrambler in andere kleurtjes) voorbijkomen
[afbeelding]
Alleen voor zoiets zou ik m'n Scramb inruilen, niet voor zo'n Z1 wannabe
die urban GS is natuurlijk R100GS PD wannabe
Hoogstens de Z|X-10R inruilende Scrambler is duidelijk meer bijzonder.
Die oude BMW crossers moest ik altijd om lachen en nu vind ik ze mooi.(Pas ook testje in de Motoplus gelezen)
Het aantal smilies in de post is inderdaad niet altijd maatgevend. Busted.Teken dat je al ff meedraait...(keurig gezegd) Keek voorheen enkel naar racers, tot ik is een hypermotard probeerde en een wereld die open ging. Voorheen dacht ik : wie rijdt er nou een multistrada. Na meer ervaring veranderd gek genoeg je keuze, zo rij ik zelf nu een Hyper voor de straat en snap ik waarom andere met scrambler en overige rijden. Het gevoel en belevenis komt weer terug zoals de eerste jaren
Dat denk ik allemaal ook.Mooie fiets! Ja als die persoon z'n vrienden niet kan bijhouden moet dat snelweg gebruik zijn. De jongens die zo hard rechtuit kunnen, hiervoor reed ik met de ktm 690 en ook de sportieve rijder kan je in het bochten gedeelte bijhouden. Ben destijds over gegaan op de hyper omdat het meer motorfiets voelt en het stukje wat je mist bocht uit (de punch. Met 200 km/h + over de autobahn zie ik weinig fun in, de bochten daarentegen! Gek genoeg ben ik met de 899 pani racer op een circuit als zolder niet heel veel sneller als de hyper, op een Assen of Zandvoort juist wel ivm de hogere snelheid op de baan. Het is maar net waar je hart ligt, een tour/sport is meer fun in mijn ogen als een racer voor op de straat.
Carbon undertail is onderweg.
De undertail komt van een S1000R bezitter die weer een nieuwer model heeft gekocht.Het is wel rustig in het S1000R topic, zijn zeker allemaal offertes aan het opvragen.
Voor mij alles buiten een lichte en krachtige superbike, maar het is niet meer echt een aparte klasse.Maar wat is nu tegenwoordig nog een tour/sport, zoals we die konden in de jaren midden/eind
'90??
Zoals bv de CBR600Fjes, de Thundercatjes (blijven toch voor mij persoonlijk, de heerlijkste fietsjes, de Thundercat, maar dit ter zijde)?
Back to my roots?Wel al wat geprobeerd uiteraard, zoals bv een Vstrom 650, GSR750, VFR Vtec, was het toch allemaal net niet.
En uiteindelijk weer ge'eindigd op een TC.
Het meeste 'jonge' spul, is voornamelijk naked geworden..
Of mot ik gewoon is met mijn tijd mee gaan???
Dat kost je een sleutelbeen in de sneeuw.Schijfremmetjes
Dat kost je een sleutelbeen in de sneeuw.
Ben je ingesneeuwd Aad?
Magura heeft ook schijfremmen toch?Toen deze cube nog m'n mooiweerwoonwerkfiets had ik een gazelle crosshybride als slechtweerwoonwerkfiets. Had van die Magura velgremmen, met een dikke laag ijs op je velgen/remoppervlak op een kruispunt afkomen is tamelijk vervelend
Dan hebben schijfremmen toch de voorkeur.
Magura heeft ook schijfremmen toch?
Maar je bedoelt giftige 'Magura' old skool velgremmen met de de beste remblokjes op de markt? Scary moments.
Remmen was gisteren met gemotoriseerd vervoer in ieder geval geen optie.
Ik had beter op mijn oude mountainbike kunnen gaan met brede vlakke banden.
Ik rolde in de winter op een gegeven moment wel steeds mijn ketting van achteren op inderdaad.Magura HS11, die HS33 met radiale pompen zijn een pak krachtiger.
MTB is leuk, nadeel (had m'n oude crosshybride ook) als het koud is met veel sneeuw/ijs rommel dan wil je derailleur vaak niet meer schakelen, met een naafversnelling geen last van
Die ouwe cube heeft een Alfine 8. Heb net een nieuwe trapfiets gekocht met Alfine 11 en Gates carbon belt, eens kijken hoe dat gaat bevallen. Nieuwe heeft wel nadeeltje....zitten af fabriek nogal zomerbandjes op, voor dit soort weer niet echt geschikt.
Ik rolde in de winter op een gegeven moment wel steeds mijn ketting van achteren op inderdaad.
Thuis ingesmeerd, na vijf kilometer al ellende.
Jij hebt weer mooie duurbetaalde goodies.
Kom je dan ook bij de Cube store in Vlaardingen?
Ik haal er voornamelijk gratis koffie.
Dat kost je een sleutelbeen in de sneeuw.
Ben je ingesneeuwd Aad?