Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wie kan mij zeggen waar ik de route kan downloaden kml bestand voor biker extensa. Had hem in gpx bestand en deze omgezet naar kml. maar toen ik hem op navi had gezet.lliep ie.vast.
Deze motorrit door het Twentseland voert langs attractieve houtwallen, oeroude heidevelden en glooiende vlaktes, de Kuiperber met zijn heerlijke bochten zal niet ontbreken. De route voert ons langs ve...
motorroutes.net
Hier heb ik hem weggehaald, maar let op! Er zitten in deze versie een paar stukken onverhard in, met zand wel gelukt met een Mille en een CBR
Deze motorrit door het Twentseland voert langs attractieve houtwallen, oeroude heidevelden en glooiende vlaktes, de Kuiperber met zijn heerlijke bochten zal niet ontbreken. De route voert ons langs ve...
motorroutes.net
Hier heb ik hem weggehaald, maar let op! Er zitten in deze versie een paar stukken onverhard in, met zand wel gelukt met een Mille en een CBR
Hou rekening mee dat de vliegveldweg langs vliegbasis Twente afgesloten afgesloten kan zijn, omleiding etc.
Rij vaak delen ervan en Twente is mooi, vooral het stuk Heezingen eo. Het oostelijke deel, Latrop/Brecklenkamp, Denekamp en de Lutte rij ik dichter langs de grens. Net wat mooier dan de doorgaande weg van Beuningen-de Lutte om vervolgens de Hanhofweg te nemen. Met de racefiets kom je erachter dat na het vals platte deel nog een vernijnige klimmetje er achteraan komt. Ohja, terrassen genoeg in de Lutte....