• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Route 1001 bochten twente

Lid geworden
17 jul 2019
Waarderingsscore
0
Wie kan mij zeggen waar ik de route kan downloaden kml bestand voor biker extensa. Had hem in gpx bestand en deze omgezet naar kml. maar toen ik hem op navi had gezet.lliep ie.vast.

Hier heb ik hem weggehaald, maar let op! Er zitten in deze versie een paar stukken onverhard in, met zand :X wel gelukt met een Mille en een CBR :+

Hier heb ik hem weggehaald, maar let op! Er zitten in deze versie een paar stukken onverhard in, met zand :X wel gelukt met een Mille en een CBR :+

Dank je, heb m dr op staan....als het niet te gek off road gaat zal het wel goed komen :t

A8D9F320-F995-48B6-9030-F91A2E1C1D49.jpeg

Hou rekening mee dat de vliegveldweg langs vliegbasis Twente afgesloten afgesloten kan zijn, omleiding etc.

Rij vaak delen ervan en Twente is mooi, vooral het stuk Heezingen eo. Het oostelijke deel, Latrop/Brecklenkamp, Denekamp en de Lutte rij ik dichter langs de grens. Net wat mooier dan de doorgaande weg van Beuningen-de Lutte om vervolgens de Hanhofweg te nemen. Met de racefiets kom je erachter dat na het vals platte deel nog een vernijnige klimmetje er achteraan komt. Ohja, terrassen genoeg in de Lutte....

Mooi rijden daar.

Terug
Bovenaan Onderaan