Routerol en loep

15 apr 2005
18
0
HATTEM
Hallo lezers,

Ik heb een probleem met het lezen van een routebeschrijving in een routerolhouder. Een leesbril is toereikend, maar onderweg erg lastig. Tijdens een mooie rit op 3 april jl. zag ik in Friesland meerdere motoren die hun routerol hadden voorzien van een vergrootglas of loep.
Weet iemand waar die dingen te koop zijn?

Graag uw reactie aan: hw@onetelnet.nl

Alvast reuze bedankt.
 
Dank voor je reactie. Heb ik al uitvoerig geprobeerd. Bij vele motorzaken ben ik geweest en zij verwezen me allemaal naar Halfords. Bij Halfords Zwolle geweest, maar daar verkocht men kennelijk liever niet. Contact opgenomen met Halfords via de website. Resultaat: nul,nul.

Vandaar mijn oproep hier.
 
Dank voor je reactie. Heb ik al uitvoerig geprobeerd. Bij vele motorzaken ben ik geweest en zij verwezen me allemaal naar Halfords. Bij Halfords Zwolle geweest, maar daar verkocht men kennelijk liever niet. Contact opgenomen met Halfords via de website. Resultaat: nul,nul.

Vandaar mijn oproep hier.
en heb je al iets gevonden wat vergroot.. heb zelf een normale routerol van booster maar daar zit ook geen loep op.... ben benieuwd of dat je nog tips hebt...
 
Hallo Joost,

Ik heb ondertussen wat gevonden. In de openbare bibliotheek bleek men leeslinealen te verkopen. Ze hadden 2 soorten resp. met een breedte van 16 cm en 26 cm.
De prijs was resp. € 11,-- en € 17,--.

Misschien kun je wat met deze info.

Groet,
Henk Wemmenhove
 
Terug
Bovenaan Onderaan