Royal Enfield Meteor 350

  • Onderwerp starter Anoniempje599
  • Startdatum
Zo ziet een versleten tandwiel er uit.
Elke 500 smeren en elke 1500 schoonmaken. Na elke regenrit ook smeren. Maar er zal nu hopelijk een iets betere ketting opzitten neem ik aan.
Nou, dat weet ik dan weer niet. Denk gewoon OEM.
Tis af en toe lastig advies geven met 4 uur tijdsverschil en 7500 kilometer tussen ons in.
Bijvoorbeeld vandaag. Kreeg deze foto binnen en toen was het eigenlijk al te laat om een andere/betere ketting te adviseren

1000033531.jpg



Ps zie vaak dat kentekens worden overgeschilderd hier op MF dus dacht laat ik dat ook maar doen :+
 
Ik gebruikte de tripper alleen als klok, omdat ik een kaartbeeld prefereer bij het navigeren. Een paar dagen geleden koppelde ik de tripper weer eens aan de smartphone om de klok gelijk te zetten en toen bleek de app drastisch vernieuwd te zijn. Ik moest ook opnieuw de verbinding met de tripper tot stand brengen. In de nieuwe software is een goed kaartbeeld opgenomen (op de telefoon) en is handmatig een nachtmodus in te schakelen. Hierdoor is de software een stuk bruikbaarder geworden.
 
Heb de tripper navigatie nog nooit gebruikt maar ga het binnenkort een keer proberen. Zelf heb ik deze afgeplakt ivm het felle licht wat er af komt als het donker is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan