RSV Mille 2001

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een maatje die binnenkort een 2003 cbr600rr met repsol kappen wilt verkopen.. misschien interesse?
ik heb zelf een fzr600 en een gsxr1000 k1! en die side vertigo's heb ik toch maar nieuw gekocht ;)
cheers!

Haha tof!
Wel flinke beginnersmotor hoor 1000 k1 ;)

Moet alleen wel eerst mijn motor verkopen voor ik een andere haal :Y
 
PRACHTIGE week om mooie motoren te kopen vind je niet? :)

Ik zet hem nu de zon maar schijnt weer ff in de aandacht!
 
Nu wel weer *O*

Rsv1.JPG

Rsv2.JPG

Rsv3.jpg

Rsv4.jpg

Rsv5.JPG
 
Haiii 8-) Wat verbruikt je RSV gemiddeld? (hoeveel km op een tank?)

Ehmmmm als ik zou gokken zou ik ongeveer 1:12 moeten zeggen.
Heb dit seizoen alleen nog geen ritten gemaakt dus ik zal nog eventjes moeten kijken hoeveel het precies is. Volgens mij gaat het lampje branden bij 170km ofzo en vorig jaar gooide ik er dan altijd zo'n 15 euro in, maar de prijzen zijn natuurlijk wel weer veranderd. Komende week wordt het warmer dus als ik het weet post ik het nog even.
 
En 1:12 is wel erg veel hoor. 1:14 à 1:15 is makkelijk mogelijk mits de bike goed afgesteld is. Kost een 5 tientjes maar je hebt er een hoop lol van want de RSV rijdt dan ook nog eens veel soepeler bij lage(re) toeren.
 
En 1:12 is wel erg veel hoor. 1:14 à 1:15 is makkelijk mogelijk mits de bike goed afgesteld is. Kost een 5 tientjes maar je hebt er een hoop lol van want de RSV rijdt dan ook nog eens veel soepeler bij lage(re) toeren.

Zou ook best kunnen dat het 1:14 is inderdaad.
Geen idee of hij afgesteld is of niet, anders zou ik dat komend seizoen nog evt kunnen doen. Gewoon een dynorun en meteen even laten bijstellen neem ik aan dat je bedoelt?
 
Whoppa!

Startrelais heb ik van de week vervangen voor 1 van Yamaha (dus daar geen problemen meer mee), accu is helemaal opgeladen, koppeling heb ik vandaag ontlucht en vandaag voor het eerst in 4 maanden weer gestart!

Voor wie wil weten hoe hij klinkt, kom maar ns langs zou ik zeggen!
 
Nee nog niemand tegen gekomen die het beest durft te temmen :+ Kan ik me ook wel wat bij voorstellen ja :P

Komend weekend misschien een deal sluiten met iemand die van zijn gixxer af wil *O*
 
Heeft deze motor nog enige vorm van beschadigingen? Hij ziet er echt dik uit op de foto's... En heb je er het duo afdekkapje erbij (of is dat die op de foto's erop zit)? En zit er een snelle eprom in?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Beschadigingen de gebruikerskrasjes. Hij is denk ik wel een keer (niet onder mijn hoede) omgevallen want er zit een klein deukje in de achterbrug.

Duozit is zoals op de foto's en ik gok dat er een originele eprom in zit, maar dat weet ik niet helemaal zeker want k heb het niet bekeken.

Als je een keer wilt komen kijken, stuur dan eventjes een mailtje: bleddyn.p@live.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan