RSV Mille bj 2000 Zw/rd

yamahafrans2

MF veteraan
9 okt 2004
1.786
32
Jirnsum
----4450euro----


Wegens omstandigheden :

RSV mille van 2000, ca 30dkm, schadevrij, duoseat, open titanium demper + eprom, verstelbare rem/schakelset, alarm + AB , met extra nog te monteren set(goede persing) MPP en 16 tands voortandwiel.
Orginele uitlaat en eprom aanwezig.

Ideaal voor de lange motorrijder.Ik hou met mijn 1.95 en lange stelten nog knieruimte over.

4450 euro met de orginele demper,eprom en orginele remschakelset

(zonder de open demper + eprom,verstelbare remschakelset of soloseat)

Met alles erbij 4800 euro



F.


ps foto is nog van standaard pijp
full


Meer foto's via mail

of kijk even op 2ehands.nl

http://www.2dehands.nl/rsv-mille-25529019.html?afdeling=motor&motor_merk=2&rubriek=motor
 
Laatst bewerkt:
Die motor was hier vandaan ook minstens 4 uur rijden + geregel met import. Je moet daar wel zin in hebben.

Mijn motor staat regio Leeuwarden.

F.
 
Aprilia RSV Mille R SBK Replica ('2000) 4999€!

Atmoz bood zn perfecte mille R aan met alle opties zoals vol öhlins , etc. etc. voor 5000 euro en heeft er maanden mee geleurd, nu is ie m kwijt voor 4800, ik wens je veel succes..........maar heb er een hard hoofd in dat je m snel kwijt bent
Atmoz was een beetje eigenwijs en wilde asap van zijn appie af.
Dit is dus totaal geen vergelijking die je nu neer mikt.
 
Aprilia RSV Mille R SBK Replica ('2000) 4999€!

Atmoz bood zn perfecte mille R aan met alle opties zoals vol öhlins , etc. etc. voor 5000 euro en heeft er maanden mee geleurd, nu is ie m kwijt voor 4800, ik wens je veel succes..........maar heb er een hard hoofd in dat je m snel kwijt bent

Maanden mee leuren is ook een beetje overdreven :Z , de prijs begon ergens boven de 6500 als ik met niet vergis en ding heeft uiteindelijk door tig prijsverlagingen maar 3 weken te koop gestaan :z
Dat wil niet zeggen dat hij maar die 4800 euro waard was, hij wilde hem gewoon snel kwijt.
Ik had ook lekker nog een zooi prijsverlagingen afgewacht met dat tempo :+
 
Mijn droommotor! Helaas dat het geen R is... dat ik geen rijbewijs heb.. en geen geld!
Zucht!

Kijkt wat makkelijker:

En tevens een kickje voor deze mooie motor!
25529019-rsv-mille.jpg


25529019_1-rsv-mille.jpg


25529019_2-rsv-mille.jpg


25529019_3-rsv-mille.jpg


25529019_4-rsv-mille.jpg


25529019_5-rsv-mille.jpg
 
startprijs 4800 euro


zonder de bandenset(waar ie nu wel aan toe is) 250 euro eraf
zonder de soloseat ( dus alleen de duo seat) 100 euro eraf
zonder de open demper en eprom 200 euro eraf
zonder de verstelbare remschakelset 100 euro eraf

evt alarm eraf = min 40 euro

Hij kan dus vrij goedkoop weg.

Frans
 
Laatst bewerkt:
Ook hier geldt weer, eerst maar eens mijn KTM uit de deur, dan wil ik zeker wel langskomen.

(tevens schopje:))
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan