RSV slachttopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Justin,

de uitlaatbochten zijn verkocht, achterbrug is nog wel aanwezig.
Stuur anders even een pb.
 
Hey Oma,

Ik zag laatst nog wat onderdelen liggen. Misschien zijn er nog geïnteresseerde?!

Zwaai! :W
 
De velgen zijn ook nog te koop!

full

full

full


150 euro zijn ze voor jou!
 
Passen die velgen nou 1:1 op de Tuono (oer/2003/2004/2005) of is er een 2,5mm spacer nodig voor de voorremschijven?
 
ah ok jammer, dan trek ik van de winter zelf wel de velgen eruit en laat ze spuiten, ik vind die blauwe 'factory' kleur op de velgen zo enorm vet staan en dacht erover om deze los te kopen en te spuiten.
 
Zie dat de vraag al eerder gesteld is en kan er zelf helaas niks over vinden:

Zou de hugger ook op een Falco passen? Ondanks dat de achterbrug anders lijkt het voor het oog wel te passen. Weet alleen niet hoe het uitkomt ten opzichte van het wiel.
Mocht hier ook niemand het weten dan rij ik binnenkort even bij een maatje langs die een RSV heeft.

Gr.
 
Heb je de reservoirs voor de koppelingsvloeistof en remvloeistof ook nog?
Denk je dat die passen op een Tuono '04? :)
 
Zijn de beugels waar de spiegels aanzitten er nog? En, ik zoek eigenlijk zo veel mogelijk standaard schroefjes :+ En heb je eventueel nog... olie reservoir, beugel van de oliekoelers, koelvloeistof leidingen incl. tussenstukken en die snelsluiters.

Wat kost het allemaal samen?
 
Laatst bewerkt:
Zijn de beugels waar de spiegels aanzitten er nog? En, ik zoek eigenlijk zo veel mogelijk standaard schroefjes :+ En heb je eventueel nog... olie reservoir, beugel van de oliekoelers, koelvloeistof leidingen incl. tussenstukken en die snelsluiters.

Wat kost het allemaal samen?

Afgezien van snelsluiters niks meer nodig. :W
 
Ja, zijn er nog! Inclusief as, remklauwen (zonder blokken), remleidingen, T-stuk, kroonplaat, clipons en rempomp 500 euro. xingmarx kan foto's voor je regelen als je die wilt hebben, stuur hem dan even een mailtje (ook voor verdere prijsonderhandelingen trouwens haha).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan