Rugprotector + Vest Dainese

Status
Niet open voor verdere reacties.

G.Focker

MF veteraan
25 jan 2007
11.799
176
Alkmaar
:W

Hierbij te koop omdat de motor ook verkocht is.
Dit vest is een aantal maanden geleden via het forum gekocht.
Ik heb het vest 2 x aangehad en is nog geheel nieuwstaat en heb zelfs het info boekje er nog bij !
1e x aangehad om te passen.
2e x voor een ritje van welgeteld 3/4 KM.
gaat om een rugprotector met bijbehoorde vest waarin verschillende beschermdelen in verwerkt zitten.
Het is een maat L.

Dit beschermvest met rugprotector is het eerste beschermvest ter wereld die zowel een goede rugprotectie heeft als extra bescherming biedt voor schouders, sleutelbeen en de nek.
De V-hals begeleidt soepel elke beweging van de nek en geeft steun.Dus het enige vest wat ook werkt tijdens het rijden!
Gecertificeerd volgens EN 1621.2/2003 Standard Level 2 , beschermend onder meer de schouder-bovenarm, elleboog-bovenarm, laterale ribbescherming. Via een externe rugprotector de rug. Extra bescherming aangebracht met als functie nek en schouderondersteuning.


heb even de foto uit een ander topic gevist :+
Prijs is vast en is 90 euro exc. verzendkosten.
full
 
Laatst bewerkt:
uiteraard :)

ga weer terug naar een buikschuiver :)
de 900RR had een behoorlijk hoog fungehalte maar de grote ritjes of effe met de motor naar het werk op de mooie dagen dat kon gewoon niet met deze tandwielen combo..

Heb een R1 in gedachten rond 2003 model en als het budget er is een 2004 :9~
dus dan kan ik rond maart weer is met meetings mee ofzo :)
 
uiteraard :)

ga weer terug naar een buikschuiver :)
de 900RR had een behoorlijk hoog fungehalte maar de grote ritjes of effe met de motor naar het werk op de mooie dagen dat kon gewoon niet met deze tandwielen combo..

Heb een R1 in gedachten rond 2003 model en als het budget er is een 2004 :9~
dus dan kan ik rond maart weer is met meetings mee ofzo :)
Die meetings zoals vroegahhh zijn er niet echt meer geloof ik! :')
 
Onder je pak is echt te krap.. Wel kan je backprotector los halen en die eventueel onder je pak doen !!

@ lotte : echttt ??? -O- zonde..
 
Ik heb ook wel interesse,

Maar zou hem dan onder mijn dainese combi-pak willen aantrekken.

Nu zie ik hierboven staan dat dat echt te krap is. Klopt dat?
 
Wel intresse...

Hoe lang ben je ?

1.80 :)

@ ferreman

Het lijkt mij echt te krap voor onder een pak maar je bent welkom om het te testen !
Bij mij had het nooit gepast maar als jou pak losser zit ? Misschien wel.

Je kan ook de backprotector los halen en die eronder doen ? Kan er zo afgeritst worden .
 
vraag me toch af waarom iedereen vraagt of het hele geval onder je pak past... je gaat toch ook geen kniebeschermers over je kniebeschermers doen :?

dit ding trek je aan in geval dat het pak of wat dan ook wat je aanhebt geen bescherming heeft... maar ik neem aan dat zo'n beetje ieder leren pak wel bescherming erin heeft zitten.


oh btw... dit is ook verrekte lekker in dit weer met 32 graden... gewoon t shirtje aan en dit vest aan trekken voor de veiligheid *O*
 
twijfel twijfel,

ik ben 1m96 met in verhouding lange benen. Kan vanuit Landgraaf ook lastig ff komen passen.

Ik snap niet zo dat iemand zo moeilijk doet over het 'onder het pak' aantrekken. Het is gewoon een upgrade van je pak. Ik zou niet snel in alleen de protector gaan rijden.

Ik heb nu een Buse Belluno onder mijn pak, maar dit ziet er wat degelijker uit.
 
Bod gehad van race -jorie.

Ik wacht tot vanavond of derest nog intresse heb voor deze prijs anders gaat ie naar rj
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan