rugzaktragedie

is een rugtas niet gevaarlijk als je ermee valt?? vooral als er harde dingen inzitten?
 
is een rugtas niet gevaarlijk als je ermee valt?? vooral als er harde dingen inzitten?


kan ( helaas) uit eigen ervaring getuigen dat door de klap de bevestigingen op de rugzak direct losschieten en de rugzak in een fraaie boog los van de motorrijdster door het raam van de woning gaat waar de motorrijdster tegen de geval klapte.... ( na door een koekblikker van mijn motor gereden te zijn...) '(
 
kan ( helaas) uit eigen ervaring getuigen dat door de klap de bevestigingen op de rugzak direct losschieten en de rugzak in een fraaie boog los van de motorrijdster door het raam van de woning gaat waar de motorrijdster tegen de geval klapte.... ( na door een koekblikker van mijn motor gereden te zijn...) '(


bij mij niet.
ging met 90 kph over de snelweg na van de zijkant aangereden te zijn.

heb toch wel ff 2 weken last van mijn rug gehad hoor.
je moet er mazzel mee hebben maar het kan ook goed fout gaan.
 
jammer... triest... helaas... na bijna 10 jaar trouwe dienst is mn MQP-rugzak aan vervanging toe...

Heeft me vergezeld op alle vakanties en heeft inmiddels de Dolomieten, Oostenrijk, Zwitserland, Toscane, Provence, Pyreneën, Dordogne, Normandië, Middellandse zeekust, Parijs, Vogezen, Ardennen, Belgische kust, Eifel, Schwarzwald, Sauerland en heel Nederland gezien.

Maar nu is ie lek. Als een gieter. 2 grote gaten in de bodem.

Wie heeft suggesties/goeie ervaringen met een vervanger?

Tips zijn welkom. Moet wel n beetje waterdicht zijn en breed (mn laptop moet erin passen!)

8-)

Ik zag gisteren op de site van Termaat Motoren Nijmegen een aanbieding van IXS rugtas. Zal 'm ff opzoeken.

Gevonden: http://www.termaatmotoren.nl/fotos/1126203932.jpg

Weet niet of 'ie waterdicht is, maar ziet er wel groot genoeg uit voor een laptop :Y

Prijs: € 15,-

Zag in het krantje van Kruidvat een laptop-rugtas voor €12,50 :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze

full


zie ook

www.samsonite.com/nl/local_product_display.jsp;jsessionid=3E242INC1JJEQTNH4BPYEXA?product=D31*047

en die bevalt me prima. Juist voor zakelijk gebruik dus uitermate geschikt voor je laptop. Ongeveer zelfde materiaal als nylon motorbroeken dus het kan evt samen met jou met ca 140 kmh over het asfalt glijden. Niet uitproberen lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
Zou toch wel een knappe tas kopen als je er toch 10 jaar mee doet!

Dan is een paar honderd euro nog niet te gek.

Ook als je laptop erin zit is het fijn als die veilig zit. Speciale tas voor op de motor is misschien ook enigszins berekend op vallen en tenminste stoten?

Anders is een hikers rugtas misschien wat? Die kun je ook om het middel vastmaken, nooit meer een wapperende tas!

Had gewoon de shop eens binnen gelopen.
 
Ongeveer zelfde materiaal als nylon motorbroeken dus het kan evt samen met jou met ca 140 kmh over het asfalt glijden. Niet uitproberen lijkt me.

Euhm ... maar issie dan wel waterdicht?? dat wil ik namelijk wel af en toe uitproberen
:+
 
Zou toch wel een knappe tas kopen als je er toch 10 jaar mee doet!

Dan is een paar honderd euro nog niet te gek.

De rugzak die ik had kostte destijds fl. 89,95. En was n lekker licht dingetje én waterdicht. Maar had geen versteviging of bescherming zoals je nu vaker ziet. Dat was deztijds nog niet zo nodig ;)
 
Waarom moet je nog een rugzak hebben? past er niet genoeg in die koffers van je?
iig ik zou eens gaan kijken bij Gericke in Aken, of mss bij Schepers Motoren Design in Brunssum of gewoon ff naar Motoshop Margraten...kan niet zo moeilijk zijn toch ;)
 
Waarom moet je nog een rugzak hebben? past er niet genoeg in die koffers van je?
iig ik zou eens gaan kijken bij Gericke in Aken, of mss bij Schepers Motoren Design in Brunssum of gewoon ff naar Motoshop Margraten...kan niet zo moeilijk zijn toch ;)
nee tuurlijk is dat niet zo moeilijk :) maar zo'n rugzak in n rek zegt je toch minder dan 1tje waar iemand al van heeft geroepen "hangt prima, is ook waterdicht , gebruik ik dagelijks met n laptop".

Sowieso heb ík een hekel aan winkelen O-)

enne nee ... mn koffers gaan niet dagelijks mee, en ja mn rugzak moet ook mee op vakantie (dan hang ik hem aan mn bagagerol!). Mja ik moet nou eenmaal veel mee op vakantie B|

8-)
 
heb je al naar de bagster citadine gekeken?

is een rugzak, tevens tanktas en speciaal ontworpen om een laptop (en de rest van de zakelijke bureau troep) op de motor mee te slepen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan