Ruilen? mijn honda cm185t tegen jouw...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

e-rik

Die hard MF'er
2 dec 2007
332
0
amsterdam
Hallo allemaal,

Bij deze wil ik graag mijn honda cm 185t aanbieden om te ruilen voor iets anders leuks. Dit 185cc motortje is perfect voor in de stad, heerlijk rondploffen zonder al te veel last te hebben van het stadsverkeer. Autowegen en snelwegen kan natuurlijk ook maar ik raad het eigenlijk niet aan, de topsnelheid zal ergens rond de 120 liggen. De motor is perfect voor lange en korte mensen, zelf ben ik 1.92 en dat ging perfect!

De volgende eigenaar moet de motor echt waarderen voor wat het is want er zit een gebruiksaanwijzing bij, maar ik kan je wel garanderen dat je altijd met een grote glimlach afstapt. De motor heeft mij nog nooit laten staan!

Het originele verkooptopic staat hier: verkooptopic.
En het opknaptopic hier: topic

Enkele recente foto's
full

full

full

full

full

full


Minpunten:
- Accu is op, lekker aantrappen dus.
- Geen clacon
- Geen knipperlichten, heb ik nog wel liggen ergens.
- Choke kabel zit vast, zelf palletje omzetten dus. De kabel heb ik er nog wel bij
- Hier en daar roest.
- Flinke deuk in tank wegens val in de stad.
- Linker spiegel kijkt naar rechter broekzak [nieuwe bestellen dus].

Pluspunten:
- Heerlijke, grappige motor met een eigen uiterlijk en karakter.
- Banden en ketting nog goed.
- Start altijd.
- Zuinig
- Origineel reparatiesetje er nog bij.
- 2 sets sleutels
- Goedkoop in verzekering en wegenbelasting [zie net eerste toelating '86 dus ondertussen oldtimer???]

Ik wil hem dus graag ruilen voor iets anders, geef maar aan wat je er tegen wil ruilen en je hoort het wel. Geld bieden mag uiteraard ook maar daar doe ik het niet voor.
 
Geinig.
Ik zie hem altijd staan als ik van mn werk kom b ij het slv ziekenhuis.
Dus als je in de morgen altijd een sm hoort ben ik het :-)
 
Hey dat is toevallig, ik zal eens opletten op die SM.

Zoals je ziet staat ie zelfs veilig in deze buurt.... ;)
 
Hehe, al die keren langskomen en geen gespot briefje achterlaten???

Nog vergeten te vermelden dat er in Duitsland [via ebay.de] voldoende onderdelen te krijgen zijn tegen een redelijke prijs.

Een prijs voor de complete motor? het lijkt me leuker om te ruilen, een leuk object tegen een ander leuk object [hoeft trouwens geen motor te zijn]. Als ik dan toch wat moet noemen zeg ik tussen de 500 en 750 euro. Hoe klinkt dat?
 
Dat zou eigenlijk wel een mooie zijn, als we een soort poultje maken om met z'n allen om de zoveel tijd brommers te ruilen.. :)
 
Zal er morgen als ik hem zie een briefje op plakken :-)
En ja het is een apart ding om te zien in het echt.
Best leuk ding
 
Laatst bewerkt:
Let ook op de aanwezige extra's zoals duostepjes en helmslot!
Zoals je ziet zijn de duostepjes echter meer "optische tuning" :)
 
Tussen de 500 en 750.....
ik zal niet zeggen dat ze het niet waard is, in ieder geval vind ik het teveel om zo "effe" op te halen.
Ik heb in ieder geval weer een merk en type erbij op mijn verlanglijstje. Het is een hartstikke leuk ding voor in de stad. Twee ouwe leren zijtassen erop en lekker boodschappen doen.
 
Nee niet onder zeil, dat is die van de buurman.
Hij stond gewoon op z'n normale plekje vanmorgen.

Iemand al iets leuks te ruilen????
 
dit is geen motor, dit is speelgoed! :+
ik vind het een leuk ding maar ik vind 500 ook erg aan de prijs, voor pak 'm beet 350 zou ik wel eens willen komen kiken, dat dan weer wel!
 
dit is geen motor, dit is speelgoed! :+
ik vind het een leuk ding maar ik vind 500 ook erg aan de prijs, voor pak 'm beet 350 zou ik wel eens willen komen kiken, dat dan weer wel!

Ok, voor 350 mag je komen kijken doe je het geld in de brievenbus? ;)

Geintje natuurlijk, de prijs is zo hoog omdat ik hem liever wil ruilen tegen iets anders leuks. Op het geld zit ik niet per se te wachten.
 
Ik ben toch wel benieuwd wat jij leuk vindt. Ik heb een leuke schoonmoeder, ik heb een leuke Vetterkuip met koffers van een GL1000, ik heb een leuke Nissan Pao, ik heb een leuke hond, ik heb een leuke baan, ik heb leuke hele grote discospeakers in de huiskamer maar ik wil het geen van allen kwijt. Wát vindt jij leuk?
 
Geinig brommertje! :) Hoeveel km heeft hij gelopen?

Ik moet nog even voor mezelf bedenken of ik het zou willen, maar ik peil even jouw interesse voor een CZ 175 uit 1972 (tweetakt eencilinder). Een vergelijkbaar rij-ijzer, brengt me altijd prima naar de supermarkt en stad, maar met wat kleine puntjes.

p1010971large6740351.jpg


p1020412q.jpg


p10205528585158.jpg
 
De eerste ruil opties staan in het topic, heren jullie zijn bazen! :}

Helaholatuthola een batavus city gaat hem niet worden, tenzij het orignele mandje er nog bij zit? ;)
RobW, het is een leuk ding dat je hebt staan alleen ga ik niet voor een tweetakt dat is echt niet mn ding.

Maar dit is wel helemaal de bedoeling, ik vind het moeilijk om aan te geven wat ik nu wel en niet zou willen ruilen omdat ik geen dingen uit wil sluiten. Ik heb echter al een gare bak als auto maar ben nog op zoek naar een [al dan niet stalen] bootje om door de grachten te varen. Verder zou ik graag een tweezitter [motor] rijden sinds mijn gpx er de geest aan heeft gegeven.

Verder net nog een rondje op gereden, ging prima. Er staat iets van 43.xxx km op de teller maar geen idee of dit de originele tellers zijn.
 
xt660xDennis, kijk morgen eens of je mijn auto kan herkennen uit het rijtje [het is het rijtje voor de motor paralel aan de weg] die heeft eenzelfde "typische" uitstraling en heb ik destijds geruild tegen een gare golf1 [met bijbetaling]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan