RUILEN : Yamaha R6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dumo YZF R6

MF'er
23 mei 2010
84
0
Belgie
Iemand zin in een ruil met een yamahe bj 2000
30.000 km perfect staat , carbon pinkers , leovinci uitlaat , ingewerkt remlicht , kleine spiegels ; enz...

Greetz Yzf Dude
full
 
Ok, ik wil wel ruilen.


Ik heb:

Een oude GSM. Nokia, maar doet het nog.
Tegoedbonnen.
Een kleurentelevisie mét afstandbediening.
Een gitaar, zit een gat is maar staat wel mooi aan de muur.


PB me maar. :W
















:+
 
Ok, even serieus:

Je moet toch met iets concreets komen waar je hem tegen wilt ruilen. Wil je een andere SS terug? Of een SM, een naked? een, chopper?
Nieuwer, ouder?

Daarnaast ben je ook een Belg en met een Nederlander ruilen lijkt me niet handig omdat je dan beiden met invoerkosten en overschrijvingen zit.
(even vanuit gegaan dat je hem tegen een andere motor wilt ruilen)
 
Idd , had graag een ander racer gehad , suzuki gsx r of Yamaha R1 Kawasaki zx r enz...
Ok, even serieus:

Je moet toch met iets concreets komen waar je hem tegen wilt ruilen. Wil je een andere SS terug? Of een SM, een naked? een, chopper?
Nieuwer, ouder?

Daarnaast ben je ook een Belg en met een Nederlander ruilen lijkt me niet handig omdat je dan beiden met invoerkosten en overschrijvingen zit.
(even vanuit gegaan dat je hem tegen een andere motor wilt ruilen)
 
Die undertail zit wel heel knullig in elkaar zeg...... Heb je daar een fatsoenlijk foto van, lijkt zelfs uit 2 delen te bestaan en het onderste niet eens gespoten?
 
Heb er helaas geen fatsoenlijke foto van , neen , maar je hebt het mis hoor , undertail is volledig gespoten en is 1delig ! wat is dit toch met jullie allemaal ? grtz
Die undertail zit wel heel knullig in elkaar zeg...... Heb je daar een fatsoenlijk foto van, lijkt zelfs uit 2 delen te bestaan en het onderste niet eens gespoten?
 
Bij de rood omcirkelde delen lijkt het heel sterk of er een stuk undertail mist... en ook 2 boutjes
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan