Safety motortraining

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.836
526
Ik heb nog een trainingsdag tegoed van Safe (omdat ik daar me nieuwe motor kocht).
Het is zo'n soort voorgezette rijopleiding op de openbare weg, meestal gegeven door van die fatsoenrakkers van de ANWB.
Die verkoper van Safe vroeg of ik dat echt wel wilde doen, ja gezegd, levert me namelijk 3 jaar lang 10% korting op me verzekering op, en die dag is gratis, zodoende.
Als het echt erg is haak ik gewoon af, dan bekijken ze het maar met der 10%.
Maar vroeg me dus af of iemand hier dat al eens heeft meegemaakt, en wat waren de ervaringen???

http://www.safe.nl/TRAINING/main.htm
http://www.safety-motortraining.nl
 
Laatst bewerkt:
SMT is een onderdeel van Rijschool Frits Groeneveld in Apeldoorn.

Die trainingen worden vanuit alle Safe vestigingen gegeven.

Een aantal instructeurs van SMT ken ik en het zijn doorgewinterde gasten met een flink brok ervaring. Ze zitten veel op de weg (op motor ;) )

Hele fijne manier van lesgeven en duidelijk ook. Al is dat persoonlijk natuurlijk.

Ik ben iig erg te spreken over ze.

Het is een stukje theorie en dan de weg op.

Zoek eens op groeneveld anders. Is al vaker langs gekomen.

Hier hun site: www.safety-motortraining.nl
Staan ook ervaringen in forum over de Eiffelweekenden die ze verzorgen.

Doe het maar Dennis :P

Edit:
Site al bijgezet ;)
 
Had er nog niet bijgezet, maar het is as zaterdag, dus hopen op een beetje droog weer, je hoort MIJN ervaringen wel volgende week.
 
Had er nog niet bijgezet, maar het is as zaterdag, dus hopen op een beetje droog weer, je hoort MIJN ervaringen wel volgende week.

Leuk ja...ben benieuwd.

Maak er wat van en geef ze een kans :P
 
Volgens mij niet NapO, want hiermee ga je ook op de openbare weg rijden.

Ik zou het gewoon doen, het is gratis en daarna krijg je ook nog korting op je verzekering. Een dagje motorrijden kan toch nooit ZO erg zijn, dat het de moeite niet is??
 
Nou, ik ga ook wel mee, alleen het feit dat de verkoper(Marco) bij Safe al vroeg of ik dat wel echt wilde, heb ik zo'n vermoeden dat ze er zelf niet echt mee te koop lopen tegen over ervaren rijders, dus sta ik waarschijnlijk tussen een stel beginners en heropstappers.
Op zich niets mis mee, maar daar wordt dan wel het niveau op aan gepast, dus rij ik misschien voor jan met de korte achternaam mee???
Ach, 10% korting is natuurlijk nooit weg. En ik zit op me motor, dus
 
Nou, ik ga ook wel mee, alleen het feit dat de verkoper(Marco) bij Safe al vroeg of ik dat wel echt wilde, heb ik zo'n vermoeden dat ze er zelf niet echt mee te koop lopen tegen over ervaren rijders, dus sta ik waarschijnlijk tussen een stel beginners en heropstappers.
Op zich niets mis mee, maar daar wordt dan wel het niveau op aan gepast, dus rij ik misschien voor jan met de korte achternaam mee???
Ach, 10% korting is natuurlijk nooit weg. En ik zit op me motor, dus

Geef ff door aan de instructeur(s) dat je een "verleden :P " heb en vanwege nieuwste R1 nu mee bent.
Ze zijn bij Groeneveld op individu gericht, dus lijkt me niet dat ze jou dan behandelen als een heikneuter.
 
Ik heb nog een trainingsdag tegoed van Safe (omdat ik daar me nieuwe motor kocht).
Het is zo'n soort voorgezette rijopleiding op de openbare weg, meestal gegeven door van die fatsoenrakkers van de ANWB.
Die verkoper van Safe vroeg of ik dat echt wel wilde doen, ja gezegd, levert me namelijk 3 jaar lang 10% korting op me verzekering op, en die dag is gratis, zodoende.
Als het echt erg is haak ik gewoon af, dan bekijken ze het maar met der 10%.
Maar vroeg me dus af of iemand hier dat al eens heeft meegemaakt, en wat waren de ervaringen???

http://www.safe.nl/TRAINING/main.htm
http://www.safety-motortraining.nl

Die training is wel OK. Veel aandacht voor plaats op de weg. Rijden over drempels (kutdingen :( ) en "taal van de weg".

Het komt veilig rijden zeker te goede.

BYE

D *D *D V
 
Nou, ik ga ook wel mee, alleen het feit dat de verkoper(Marco) bij Safe al vroeg of ik dat wel echt wilde, heb ik zo'n vermoeden dat ze er zelf niet echt mee te koop lopen tegen over ervaren rijders, dus sta ik waarschijnlijk tussen een stel beginners en heropstappers.
Op zich niets mis mee, maar daar wordt dan wel het niveau op aan gepast, dus rij ik misschien voor jan met de korte achternaam mee???
Ach, 10% korting is natuurlijk nooit weg. En ik zit op me motor, dus

Dat zei die waarschijnlijk omdat de ervaren rotten op zo'n dag te kakker worden gezet door gasten die net hun rijbewijs net gehaald hebben en de speciale verrichtingen met 2 vingers in de neus rijden terwijl de oude-rotten al 10 jaar geen "keren op de weg" hebben gedaan zonder een voetje aan de grond te zetten.
 
dus sta ik waarschijnlijk tussen een stel beginners en heropstappers.
Op zich niets mis mee, maar daar wordt dan wel het niveau op aan gepast, dus rij ik misschien voor jan met de korte achternaam mee???
Ach, 10% korting is natuurlijk nooit weg. En ik zit op me motor, dus

Is zeker waar! Heb gister toevallig de MVT-1 gedaan, ben ook maar een beginnertje op de weg, maar ik cross al tijdje, dus kon wel aardig met de brommert overweg. Maar andere 2 "cursisten" waren heropstappers. Hele ochtend op de parkeerplaats gestaan om bochies te oefenen :Z . Maar smiddags is het opzich wel cool, zeker als het heeft of nog steeds regent. Want ik durf nu veel meer met me machientje! en het is ook vrij mooie omgeving, als je het niet kent.
 
Is zeker waar! Heb gister toevallig de MVT-1 gedaan, ben ook maar een beginnertje op de weg, maar ik cross al tijdje, dus kon wel aardig met de brommert overweg. Maar andere 2 "cursisten" waren heropstappers. Hele ochtend op de parkeerplaats gestaan om bochies te oefenen :Z . Maar smiddags is het opzich wel cool, zeker als het heeft of nog steeds regent. Want ik durf nu veel meer met me machientje! en het is ook vrij mooie omgeving, als je het niet kent.

Gizzmo is geen beginnertje >>> SMT is geen MVT en ook geen VRO...

Dus laten we lekker afwachten wat Gizzes ervaring is als gevorderde rijder met de SMT.
 
Dat zei die waarschijnlijk omdat de ervaren rotten op zo'n dag te kakker worden gezet door gasten die net hun rijbewijs net gehaald hebben en de speciale verrichtingen met 2 vingers in de neus rijden terwijl de oude-rotten al 10 jaar geen "keren op de weg" hebben gedaan zonder een voetje aan de grond te zetten.

Jaja, lol, dat zal het zijn, ghi ghi ghi

verder zeg ik maar niets :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X
 
Nou ja, ik was er al bang voor, de andere cursisten hebben afgezegd ivm het weer.
Stelletje beginners, watjes.
Dus ik werd net opgebeld dat het niet doorgaat morgen.
 
Nou ja, ik was er al bang voor, de andere cursisten hebben afgezegd ivm het weer.
Stelletje beginners, watjes.
Dus ik werd net opgebeld dat het niet doorgaat morgen.

Juist reden om zo'n cursus te gaan doen |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan