Sail Amsterdam 2010

Autoreply

MF veteraan
22 okt 2006
14.295
2
Oegstgeest
Da's dus binnenkort, om precies te zijn tussen 19 en 23 augustus.

Sail-in (de aankomst) is de 19e, Sail-out de 23e.

Sail-in heeft mijn primaire belangstelling, zeilende schepen zijn immers een stuk boeiender als aangemeerde schepen. De bereikbaarheid is niet geweldig, terwijl dit nou juist ideaal is voor de motor. Het stuk tussen Adam en Ijmuiden is volledig afgesloten voor gemotoriseerd verkeer. Nou leek dit me wel een heel mooie locatie (parkeren in de berm, prima zicht), maar wellicht kleven hier ook nadelen aan.

Gaan er nog meer mensen en if so, waar gaan jullie kijken?
 
zeg autoreplay

thanks voor de info dat amsterdam naar ijmuiden dicht is
kan ik fffkes andere route bedenken hoe ik op t werk kom

mijn dank is groot mzzl
 
Hoop dat ik vrij ben die dag (werk in een winkel en die shit is natuurlijk weer op een donderdag...).
Woon in Zaandam, dus even op de gewone fiets naar het Noordzeekanaal met de camera :9
 
De plek is wel okay,kwam vaak bij bedrijven daar in de buurt.
Bij goed weer in de middagpauze zat ik daar wel eens een broodje te eten,zit wel vlak bij een gemeentewerf ofzo.
 
Niet lullig bedoelt, maar de beste manier om Sail te bekijken is toch vanaf een bootje. Jammer dat ik eerst nog flink moet hozen om m'n eigen bootje IJ-waardig te maken.
 
De plek is wel okay,kwam vaak bij bedrijven daar in de buurt.
Bij goed weer in de middagpauze zat ik daar wel eens een broodje te eten,zit wel vlak bij een gemeentewerf ofzo.
Weet je toevallig of het niet afgesloten is tijdens de Sail-in? Dat lijkt me namelijk typisch een plaatsje die niet al te bekend is, maar nog wel bekend genoeg zodat ze 'm tijdens het event zelf nét even dichtgooien.
 
Het is daar industrieterrein,ik ga er van uit dat dit niet afgesloten zal zijn.
Misschien navragen bij de gemeente wat de plannen zijn met het terrein?
 
Het veer bij de Hemweg vaart gewoon, dus daar is het niet afgesloten. Ik denk wel dat het erg druk zal zijn bij goed weer, net als op alle andere plaatsen langs het Noordzeekanaal. Als het echt vol is, kun je de Stromboliweg ook proberen.
 
Het veer bij de Hemweg vaart gewoon, dus daar is het niet afgesloten. Ik denk wel dat het erg druk zal zijn bij goed weer, net als op alle andere plaatsen langs het Noordzeekanaal. Als het echt vol is, kun je de Stromboliweg ook proberen.
Daar ben ik, lekker bij de ADM haven zitten en kijken.
 
Niet lullig bedoelt, maar de beste manier om Sail te bekijken is toch vanaf een bootje. Jammer dat ik eerst nog flink moet hozen om m'n eigen bootje IJ-waardig te maken.
Sail-in kan je beter niet in de boot zitten maar rustig aan de wal dan zie je veel meer.
Anders wordt je alleen aar vooruit gedrukt door de massa en van oom agent mag je niet terug richting IJmuiden want dat kost je (5 jaar geleden) 220 eu.
 
Ik ga een Albert Heijn topic openen, daar rij ik ook altijd met de motor heen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan