SBK stuur 52mm inclusief kroonplaat en risers!!

Brakke Gaid

MF veteraan
18 feb 2003
3.029
0
Rotterdam
BKomt van een 1100ww af.
Kan bovenop de eigen kroonplaat gezet worden.
Alles is mooi en nieuw.
Goed bod welkom.


full
 
risers zijn volgens mij wel los
Kroonplaat
Past alleen op een voorvork met 52mm diameter poten (bovenaan)
 
Laatst bewerkt:
het zijn wel losse risers alleen, want onderaan de kroonplaat zie je een dikke schroef erin gaan, maa rhoe je die eraf krijgt... ggeeeen flauw ideee!
 
zitten er niet van onder per kant 2 in(m)busbouten?
Die zitten vanonder en houden het bovenste halfje op je stuur vasten meteen alles eronder?????

het zijn wel losse risers alleen, want onderaan de kroonplaat zie je een dikke schroef erin gaan, maa rhoe je die eraf krijgt... ggeeeen flauw ideee!
 
zitten er niet van onder per kant 2 in(m)busbouten?
Die zitten vanonder en houden het bovenste halfje op je stuur vasten meteen alles eronder?????

Nee dat is het niet, ik heb er de laatste tijd niet meer echt naar gekeken, maar het is wel iig kwaliteitsspul.
Mag weg voor 100 E vaste prijs.

Gr

brakke
 
Oke prima, als ik het goed begrijp dat bout je deze vast met 2 bouten, eventueel een foto van een andere zijde want ik heb het plan om deze ergens op te krijgen maar moet ff de mogelijkheden bekijken natuurlijk, bedankt alvast voor de moeite ;)
 
Als het van een 1100 w is ,is de steek van de 52 mm gaten 214 mm.


Groeten Pierre

Klopt helemaal.
Ik heb het net gecheckt.

Je moet het inderdaad met 2 bouten om een bestaan kroonplaat monteren.
Ik heb op het moment helaas geen fotocamera meer, maar je bent welkom om het te bekijken. Ik denk dat alles op de foto duidelijk moet zijn.

Gr

Brakke
P.S: als ik reageer op naam van Kansloos dan komt het omdat ik bij hem achter de comp zat. Maar dat ben ik zelf dus.
 
Laatst bewerkt:
Bekijken is 200km weg , de steek klopt wel. Wat is je miniumprijs en eventueel zonder superbike stuurtje want die heb ik al zat liggen, mij gaat het om de kroonplaat en risers eigenlijk ;)
 
Bekijken is 200km weg , de steek klopt wel. Wat is je miniumprijs en eventueel zonder superbike stuurtje want die heb ik al zat liggen, mij gaat het om de kroonplaat en risers eigenlijk ;)

Hoi.
Ja ok dat klopt...200km is wel ver weg om te kijken. Ik wou er eigenlijk 150 euro totaal voor hebben, maar misschien was dat iets te hoog gegrepen.
100e vind ik een goede deal, dan betaal ik in dit geval de verzendkosten wel.
Ik wil niks apart verkopen, dat kan jij eventueel zelf doen natuurlijk.
Ik kan je wel echt zeggen dat het een mooi ding is en zeker het geld waard.

Ik hoor het wel.

Groeten
Brakke
 
Terug
Bovenaan Onderaan