Heb acht bestanden naar je gestuurd.Die bestanden komen altijd van pas! ik heb zelf ook het boek van Haynes, daar zit de complete diagram in. Zo kan ik bijvoorbeeld aflezen dat de toeter enkel via de schakelaar en zekering aangesloten zit op de accu.. maar ook al zit daar een slecht contact tussen verklaard het niet mijn spook-probleem.. Ik heb nog geen tijd gehad om de brommer uit elkaar te halen en alles voor het starten te meten, en na het starten. Maar vooral die toeter vind ik een apart verhaal. Had gehoopt dat dit probleem een herkenbare is en makkelijk op te lossen..
Die demper is inderdaad te gek! zelf een linkpipe gemaakt, en nu rommelt die lekker. Jezelf hoorbaar maken in de drukte van Amsterdam is zeker geen overbodige luxe.. Zo heb ik al een ongeluk gehad met de scarver. Ik had groen en trok op, en toen kwam er toch een auto van links die mij schepte. Een gebroken pols en 2 maanden verder zit ik weer vrolijk rond te rijden. Ohja en nu gebruik ik de demper in combinatie met toerentellert als toeter, werkt best aardig.
Zou je mij die bestanden door kunnen mailen? Alles helpt natuurlijk. Mijn mailadres is rutgerbouwman23@gmail.com
Thanks!
Deze koffers zijn alleen in blauw geleverd. Dus gewoon gespoten. Maar waarschijnlijk niet door hobbyistHeel mooie Scarver Rutger!!!
Was de "tank" topkoffer origineel al zwart of is deze zwart gespoten?
Das nou aardigZijn er nog Scarver rijders of gelijkwaardigen ...
heb al meel gestuurd.....Zijn er nog Scarver rijders of gelijkwaardigen die een toerrit op de Veluwe willen maken? Mail dan je email adres naar jan.voskuilen@hotmail.nl. ik zal dan via datumprikker een geschikte datum zoeken en een rit uitzetten. Hopelijk komen er veel reacties op want een Scarver is uitermste geschikt voor zulke toerritten en het is leuk om met soortgenoten in contact te komen.
nog een specifiek merk autolak gebruikt?Verder heb ik zelf de koffer zwart gespoten, goed schuren en een primer gebruiken. En een mooie lak naar keuze. Mijn ervaring is dat een autolak uit een spuitbus prima werkt. Is wat harder en weerbestendig.
nog een specifiek merk autolak gebruikt?
Ga dat toch ook maar eens doen met mijn koffertje. Die krassen erop hebben is ook niet mooi.Ik heb twee componenten lak van spraymax gebruikt. Is een Duitse fabrikant die de lak in elke RAL kleurcodering kan mengen. Ben er erg blij mee dat het koffertje zwart is, staat toch een stuk mooieren is toch verrekte handig
Tenzij de rest van de motor natuurlijk ook onder de krassen zit / komt te zitten.Ga dat toch ook maar eens doen met mijn koffertje. Die krassen erop hebben is ook niet mooi.
er is een kerel in zuid-afrika die maakt aluminium varianten. Moet je alleen zelf uitboren, en lakken e.d. (weet niet of hij dat nog steeds doet overigens)Ik mag mij hier nu ook melden. Sinds gisteravond in het bezit van een 2002 F650CS in zeer nette staat (vind ik zelf ). Paar kleine puntjes maar niets bijzonders.
Wel even wennen met een 1 cilinder... Dat rijdt wel anders dan een twee.
ik ga het bagagerekje even opnieuw spuiten en wil graag de handvatten lang de "tank" vernieuwen (maar las ook dat spuiten kan), een beetje gebarsten. Nieuwe zijn wel prijzig.
Ik ben opzoek naar andere footpegs voor voor dan er standaard opzitten en kwam bij die van SW-Motech uit steeds. Vind 100 euro alleen best een hoop geld om te proberen of het wat is. Iemand een suggestie voor iets die kant op?
Tevens op jacht naar twee extra lampen voor aan mijn valbeugels, dat wordt gewoon googlen tot ik mooie heb gevonden.
Van het weekend hopelijk wat km's maken om aan het beestje te wennen, tot nu toe erg blij mee!
Mooi corbin(?) zadeltje heb je erop zitten.
Mooie motor zo te zien, voor mooie lampjes kijk even op Ali Baba te kust en te keur
en niet duur, kijk anders even op blz. 82 daar staan die van mij.
De handgrepen waren bij mij ook gescheurd.