Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kijk aan, gefeliciteerd maat.mijn dochter is wel mooi 2e (van de 10) geworden zondag
Ik heb inmiddels alle Scarver onderdelen verkocht. Ik heb er geen spijt van, want ik heb een prachtige BMW R1200 C Independent gekocht en ben lid geworden vsn de BMW Cruiser Owners Group. Dat is een actieve groep, die veel kennis uitwisselt en toertochten organiseert. Het was alsof ik in een warm bad terecht kwam. Veel plezier met het Scarver forum. Het blijft een aparte motor met een geweldige goede wegligging.Ik heb gelukkig (of helaas) niets nodig.
Jammer dat ie verkocht is. Je gaat hem nog missen hoor.
Wat kan ik zeggen anders dan dat ik het herken en geheel begrijp.Ik heb inmiddels alle Scarver onderdelen verkocht. Ik heb er geen spijt van, want ik heb een prachtige BMW R1200 C Independent gekocht en ben lid geworden vsn de BMW Cruiser Owners Group. Dat is een actieve groep, die veel kennis uitwisselt en toertochten organiseert. Het was alsof ik in een warm bad terecht kwam. Veel plezier met het Scarver forum. Het blijft een aparte motor met een geweldige goede wegligging.
Nee, ik heb een Independent gekocht.Wat kan ik zeggen anders dan dat ik het herken en geheel begrijp.
Desalniettemin bedankt voor de aanwezigheid en info die wij onderling hebben mogen wisselen.
Je bent altijd welkom om zo nu en dan nog eens even te komen gluren haha!
Voor nu nog vele fijne en vooral veilige kilometers toegewenst op jouw inderdaad erg mooie Montauk(?), ook een hele fijne en bijzonder motor.
Tot ziens makker!
goedemiddag mijn naam is Mark en sinds kort in het bezit van een Scarver uit 2002 ik heb wat problemen met een cockpit wat af en toe een eigen leven lijdt en af en toe niks laat zien , de cockpit heb ik afgegeven bij motor Houtrust om te lijken of ze er wat mee kunnen of kunnen doormeten . Bij de Scarver zat ook een hardcase met boxen erin. Nu heb ik deze aangesloten maar ik krijg geen geluid . Op de stekker staat stroom. Maar als ik mijn iPod aansluit gebeurt er niets ook het rode lampje boven op de hardcase brand niet . Zie ik iets over het hoofd .... wie weet er raad .
Bedankt voor je reactie, zal de deksel eens openmaken en daar wat spanning meten. Misschien vind ik daar iets. Mijn scarver heeft geen tweekleurig zadel, wil deze nog wel laten bekleden trouwens ,dus zoek nog een adresje geen hardcase , maar voor de rest alle tassen die er maar te koop waren volgens mij ..... en eindigt ook niet op 07. Was dat een oude motor van jou of zoiets.........? Zoals ik al beschreef heeft de cockpit ook wat kuren, deze gaan ze deze week bij motor Houtrust proberen door te meten, heb jij ervaring met een cockpit die niet helemaal perfect werkt ..... Voor de rest nog niet heel veel gereden , maar het valt mij op hoe soepel zo een scarver rijdt behoudens rond de 4000 toeren , daar is ie een beetje bokkerig, tevens moet de motor nog een beurtje ...... maar ook dat is een gedeelte van de hobby. Beetje sleutelen
Inderdaad, ben eigenlijk wel erg benieuwd wat mijn huidige motor (Pegaso 2004) neer zou zetten.Leuke uitdraaien zo zie je egt wat zo'n motor waart is.
Je hebt helemaal gelijk net als de roetmeting voor een diesel auto,erg eng.Inderdaad, ben eigenlijk wel erg benieuwd wat mijn huidige motor (Pegaso 2004) neer zou zetten.
Maar sta er echter niet op te wachten dat hij zo in de toeren word gejaagd, ben er in zekere zin toch wat zuinig/voorzichtig mee.
Zal er nog eens een nachtje over slapen.
Immers wel een leuk vergelijk, ook een 650 Rotax blok ... maar dan net ietsjes anders.
Bedankt voor je reactie, zal de deksel eens openmaken en daar wat spanning meten. Misschien vind ik daar iets. Mijn scarver heeft geen tweekleurig zadel, wil deze nog wel laten bekleden trouwens ,dus zoek nog een adresje geen hardcase , maar voor de rest alle tassen die er maar te koop waren volgens mij ..... en eindigt ook niet op 07. Was dat een oude motor van jou of zoiets.........? Zoals ik al beschreef heeft de cockpit ook wat kuren, deze gaan ze deze week bij motor Houtrust proberen door te meten, heb jij ervaring met een cockpit die niet helemaal perfect werkt ..... Voor de rest nog niet heel veel gereden , maar het valt mij op hoe soepel zo een scarver rijdt behoudens rond de 4000 toeren , daar is ie een beetje bokkerig, tevens moet de motor nog een beurtje ...... maar ook dat is een gedeelte van de hobby. Beetje sleutelen