Sinner 2stroke
MF veteraan
ik zet met iets vreemds.. voor heb ik geen schaamranden, achter wel... hoe zit dat? ik kan toch niet over mijn voorband heen rijden? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Ik moest deze zin toch 4 keer lezen voor ik 'm begreep. Ligt aan mij uiteraard.mij is verteld dat de rand achter verteld hoe hard je een bocht uit- en de rand voor hoe hard je er in vliegt... maar nog tig variabelen als vering, type band en type motor...

denk het welIk moest deze zin toch 4 keer lezen voor ik 'm begreep. Ligt aan mij uiteraard.![]()

ik wil niet zeuren maar "WHAT THE FUCK IS EEN SCHAAMRAND" heb wel een aan "schaamlippen" gezeten maar deze zitten niet op mijn bike

nou was dat effe schrikken of nie?Lolzz
Schaamranden zijn de randen van je band waarop je niet rijd. Wanneer je strak/laag door de bocht gaat benut je heeel je band. Ga je niet zo strak of laag door de bocht dan benut je een bepaald gedeelte niet, dat gedeelte word een soort van rand. Sommige noemen dit een schaamrand omdat het "kicke" is om heeel je band op te rijden en dat dat dus een teken is dat je laag door de bocht gaat en dus heeel ergg goed kan rijden en waaanzinnig stoer bent![]()
![]()
toen ik vor en achter 090 had had ik geen schamranden. nu hab ik voor nogsteeds 090 en achter 207. voor heb ik geen schaamrand en achter wel...![]()

(iemand anders met een zxr 400 ook last van??)ik wil niet zeuren maar "WHAT THE FUCK IS EEN SCHAAMRAND" heb wel een aan "schaamlippen" gezeten maar deze zitten niet op mijn bike

mij is verteld dat de rand achter verteld hoe hard je een bocht uit- en de rand voor hoe hard je er in vliegt... maar nog tig variabelen als vering, type band en type motor...
toen ik vor en achter 090 had had ik geen schamranden. nu hab ik voor nogsteeds 090 en achter 207. voor heb ik geen schaamrand en achter wel...![]()
met bt090 niet! maar das ook de beste band die er voor een zxr400 is...Voor nix en achter schaamrandje van 1,5 mm (Beide BT-010's) en schuiner kan ik echt niet....stepjes zitten continu aan de grond(iemand anders met een zxr 400 ook last van??)