Schademotor / budgetbike

schizofreen

MF'er
21 sep 2003
236
0
Rotterdam
Omdat mijn crossert is gestolen :( zoek ik een 600cc ( of meer ) motor om om te bouwen tot stuntfiets. Liefst schademotor aangezien mijn budget niet echt sky high is.

Rond de 1000 euro is het maximum. Weet het , moeilijke zoektocht maar we zoeken stug.

Als je wat heb staan of weet staan laat het me weten via mail:

rene-r@hotmail.com.

Gegroet




Post van schizofreen in topic 'Kawasaki Klr250 Offroad' '(
 
Laatst bewerkt:
ik heb hier nog 2 gsxf750's staan, je mag ze beide hebben voor 1000 euro.
beide met wat werk maar ze zijn allebei compleet en der is vlot 1 goede van te maken.
hou je nog een massa reservestukken over.

moto's zijn wel af te halen in belgië, tegen mechelen aan.
 
eey schizo ga jij stunten dan? lacheee. doe je wel voorzichtig? als je tips nodig hebt voor het opbouwen van je bike op de juiste manier: rwpstuntriding@hotmail.com he!! :W



edit: fo shisl!
 
Laatst bewerkt:
eey schizo ga jij stunten dan? lacheee. doe je wel voorzichtig? als je tips nodig hebt voor het opbouwen van je bike op de juiste manier: rwpstuntriding@hotmail.com he!! :W



edit: fo shisl!


Tja student he, vrije tijd enzo :9 ( eigenlijk niet maar maak er tijd voor _O- )
Je zal me ook wel horen over het opbouwen en advies ed. *O*

Ben bezig met een fzr600 fighter uit 91
of een yzf 750 uit 94 met kuipschade.

Allebei zelfde prijs dus ff verzinnen/proefrijden en beslissen.

en natuurlijk ff kijken voor goeie valconstructie. 8-)
 
dan zou ik zeker de 750 pakken
weegt wel wat maar is een stuk steviger, goeie voorvork, goeie bandenmaat, betere koppeling, betere valkooi op te bouwen etc etc.. do it..

btw niet dat het ideaal is die yzf, maar beter dan de 600!!
 
dan zou ik zeker de 750 pakken
weegt wel wat maar is een stuk steviger, goeie voorvork, goeie bandenmaat, betere koppeling, betere valkooi op te bouwen etc etc.. do it..

btw niet dat het ideaal is die yzf, maar beter dan de 600!!


tuurlijk wel 55 tandejes achter, 35 voor en gaan met die banaan ;)
 
ja hoor jij wel.. dat is natuurlijk niet het enige waar het om gaat he.. zo´n stuntfietsje moet ook een beetje wat kunnen hebben he!!
 
voordeel van de yzf is dat je de kuipschade ook nog kan repareren en zelf spuiten (spuitbussen desnoods) en je dan cheap volle kuip kan stunten. dat zou ik zeker doen als je de kans hebt!
 
De gsxf is idd zoweizo niet wat ik zoek. Sorry guys
Ik ga morgen even afspraak maken voor bij die 750 kijken. De 750 staat zonder kuipwerk.

De fzr600 is zo goed als klaar voor het stuntwerk inclusief het sbk stuurtje. De yzf 750 moet ik dan nog opbouwen en is 200 euro duurder.

Ik heb thuis alle aparatuur en mogelijkheid om plastic en kunstof te lassen en spuiten dus das geen probleem. Wil er met de tijd zeker gewoon de volledige kuip op hebben alleen alles kost geld he :(

Voorkeur gaat zeker naar de 750 uit alleen moet het wel allemaal te doen zijn voor me '(
 
Laatst bewerkt:
en ik wil echt niet biten maar ik zou die gsxf-jes echt laten staan! no pun intended!


kan ik me iets bij voorstellen :)

rij zelf met 1 voor vervoer maar geheid niet dé stuntmotor bij uitstek, brengt me echter wel overal waar ik moet wezen ;)
 
De gsxf is idd zoweizo niet wat ik zoek. Sorry guys
Ik ga morgen even afspraak maken voor bij die 750 kijken. De 750 staat zonder kuipwerk.

De fzr600 is zo goed als klaar voor het stuntwerk inclusief het sbk stuurtje. De yzf 750 moet ik dan nog opbouwen en is 200 euro duurder.

Ik heb thuis alle aparatuur en mogelijkheid om plastic en kunstof te lassen en spuiten dus das geen probleem. Wil er met de tijd zeker gewoon de volledige kuip op hebben alleen alles kost geld he :(

Voorkeur gaat zeker naar de 750 uit alleen moet het wel allemaal te doen zijn voor me '(

ik zou je nogmals op het hart willen drukken de 750 te kiezen! die is gewoon steviger en heeft meer vermogen/koppel. en een sbk stuurtje is echt geen pre hoor, die zijn vaak laag en recht maar erger nog SUPERSLAP. een echt crosstuur is het extra geld RUIMSCHOOTS waard. ik heb nog wel een goeie tip voor het monteren trouwens, mail me maar. heb nog tips zat eigenlijk
_O-
 
Een KTM lc4 niets voor je?
bouwjaar '93
krijg hem niet meer aan de praat. Heeft tot 2 weken terug goed gelopen.
Wil er 1250euro voor hebben (is met kenteken)
 
ik zou je nogmals op het hart willen drukken de 750 te kiezen! die is gewoon steviger en heeft meer vermogen/koppel. en een sbk stuurtje is echt geen pre hoor, die zijn vaak laag en recht maar erger nog SUPERSLAP. een echt crosstuur is het extra geld RUIMSCHOOTS waard. ik heb nog wel een goeie tip voor het monteren trouwens, mail me maar. heb nog tips zat eigenlijk
_O-


You have mail :}


Een KTM lc4 niets voor je?
bouwjaar '93
krijg hem niet meer aan de praat. Heeft tot 2 weken terug goed gelopen.
Wil er 1250euro voor hebben (is met kenteken)

Hmm klinkt interessant maar als je hem zelf al niet aan de praat krijgt...
Ik ga zondag een maandag voor 2 motoren kijken en daarna hoor je meer. :]
 
he verdomme '(
succes met je nieuwe bike.
Weet nu in ieder geval wat er mis met de KTM is, dus deze week rijd hij weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan