Schetterbekkie overleden

Kanarie vogeltje zong echt geweldig mooi.. ze lag er ook zo van te genieten ;) :')


Ik ben vrij maandag,

mn cheffin dacht nog een grapje te maken met de opmerking van als ik nu es zeg dat je geen vrij krijg ?
Ik antwoorde haar met de woorden: dan was ik gegaan en je zou me niet meer terug zien hier, dan neem ik wel ontslag B|
Dat zijn geen grapjes.

Dat het ook anders kan bewees mijn directie vandaag.
Mijn baas kwam vandaag in mijn kantoor met de rouwbrief van Schetter in z'n handen. :?

Pas na enkele minuten snapte ik hoe dat dus kwam. Ik had Theo enkele maanden geleden gemaild met mijn adres gegevens en schijnbaar heeft hij mijn emailondertekening met adres van het bedrijf als mijn adres aangezien.

Vraag van de directie was "of ik toch wel vrij had genomen" want dat zou geen probleem zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik kende Schetterbekkie niet persoonlijk, maar met alles wat ik hier (en in 't andere topic en op haar site) lees is het toch knap oneerlijk dat zo iemand, die zó van het leven en haar hobby geniet, zo vroeg moet gaan.

Ik wens haar twee dochters, haar broer en schoonzus heel veel sterkte met het verlies van deze mooie vrouw...
 
Kanarie vogeltje zong echt geweldig mooi.. ze lag er ook zo van te genieten ;) :')


Ik ben vrij maandag,

mn cheffin dacht nog een grapje te maken met de opmerking van als ik nu es zeg dat je geen vrij krijg ?
Ik antwoorde haar met de woorden: dan was ik gegaan en je zou me niet meer terug zien hier, dan neem ik wel ontslag B|
Je hebt er walgelijke mensen bij, helaas. |(

Goed antwoord gegeven! *O*
 
Ik kende haar ook niet...
Maar wat vreselijk en zo oneerlijk.. veels te jong
Rust zacht Janneke.
Veel sterkte aan familie en vrienden.
 
hallo, ten eerste mijn medeleven aan de dierbare en kennissen van Schetterbekkie,

als het de laatste wens is van haar om er een stoer motoren bij te hebben, zou ik hier graag aan meedragen.
ik moet wel zeggen dat ik haar totaal niet ken of nooit gekend heb, en dus niet weet of ik wel ''op mn plaats ben''
ik zou zelf ook een stoet van motoren willen gewoon omdat motor rijden mn passie en mn leven is,
ik hou het hier in de gaten, ik denk zowieso dat ik tijd heb dus ik zou eventueel mee kunnen rijden.
ik denk dat elk goed bedoelde aanwezigheid welkom is :) :Y
Mail gewoon Viccie even, als je een zeker antwoord wilt hebben :j
 
hallo, ten eerste mijn medeleven aan de dierbare en kennissen van Schetterbekkie,

als het de laatste wens is van haar om er een stoer motoren bij te hebben, zou ik hier graag aan meedragen.
ik moet wel zeggen dat ik haar totaal niet ken of nooit gekend heb, en dus niet weet of ik wel ''op mn plaats ben''
ik zou zelf ook een stoet van motoren willen gewoon omdat motor rijden mn passie en mn leven is,
ik hou het hier in de gaten, ik denk zowieso dat ik tijd heb dus ik zou eventueel mee kunnen rijden.


Iedereen is op zijn plaats als het gaat om een ander de laatste eer te bewijzen en zeker als het een wens van haar is om een hele stoet motoren te hebben ter begeleiding.
 
Helaas is het me niet gelukt om vrij te krijgen -O-
Kan er dus niet bij zijn, maar zal er zeker in gedachte bij zijn.
 
ik denk dat elk goed bedoelde aanwezigheid welkom is :) :Y
Mail gewoon Viccie even, als je een zeker antwoord wilt hebben :j
Blije Y op de account van Boos B:

:^
Voor zover ik Schetter heb gekend was zij er ook altijd voor mensen die ze zelf niet of amper kende. Denk dat ze er heel blij van wordt als iemand hetzelfde voor haar doet.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vrij maandag,

mn cheffin dacht nog een grapje te maken met de opmerking van als ik nu es zeg dat je geen vrij krijg ?
Ik antwoorde haar met de woorden: dan was ik gegaan en je zou me niet meer terug zien hier, dan neem ik wel ontslag B|

Zo heb je weer de aandacht gekregen in dit topic, tevreden :? dit is een topic ter ere van Schetterbekkie
btw, Amazone is ook met haar gedachten bij Schetterbekkie en diegene die achterblijven '(

Sterkte
 
Zo heb je weer de aandacht gekregen in dit topic, tevreden :? dit is een topic ter ere van Schetterbekkie
btw, Amazone is ook met haar gedachten bij Schetterbekkie en diegene die achterblijven '(

Sterkte


Zit jij soms elke keer te wachten tot je op Barbie kan gaan katten?
Wees blij dat iemand vrij probeert te krijgen om iemand de laatste eer te bewijzen.
En als je zo begaan bent moet je ook gaan!!!!
 
damn lees het nu pas en kan nu geen vrij meer krijgen ;( ;( ;(


R.I.P -O-


zeer veel sterkte aan familie en vrienden
 
Ik heb d'r helemaal niet gekend, maar ik wou toch even m'n medeleven betuigen aan d'r familie en vrienden. Heel veel sterkte toegewenst.
 
Ik heb net iedereen waarvan ik een mailadres heb een mailtje gestuurd met de details. Mocht ik iemand gemist hebben dan mijn excuses daarvoor. Voor alle zekerheid hier nog een keer de info over morgen:

De rouwstoet verzamelt om 13:30 bij de aula in Didam (Deken Reuvekamplaan), vandaar vertrekt de rouwstoet om 13:45 naar het crematorium in Dieren. Met Dela is afgesproken dat er 6 motoren voorop rijden, dan de lijkwagen + volgauto's gevolgd door de overige motoren.
De crematie begint aansluitend om 14:45 in het crematorium in Dieren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan