• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

scheur in achterband

Wafelijzer

MF veteraan
Lid geworden
7 jun 2001
Waarderingsscore
0
Nog iemand die dit voorhad???

104_0410.jpg

104_0412.jpg

104_0413.jpg

Morgen toch maar eens bellen of dit geen garantiegevalletje is.

Ik denk niet dat dit een garantiegevalletje is omdat je waarschijnlijk ergens over bent gereden wat die scheur heeft veroorzaakt.
Ik heb het ook wel eens gehad. zolang je door de snee de draad niet ziet zitten
kan het geen kwaad. Het profiel in je band is veel breder en dieper.

ik heb dit ook eens had, nieuwe banden en na een keer volgas... gingen ze roken als een gek... (wel cool een burn out met bijna 200 op de teller, maar ook weer geen fijn gevoel dat hij knapt bij die snelheid.) De Blaren zaten erop... dus ik gelijk weer terug.. alles op laten sturen. .. oom een lang verhaal kort te maken moet ik nog wachten op mijn 88 euries... :( Ze lullen toch een ander verhaal, nu zeggenz e dat ik niet zo hard moet rijden, dat doen mensen op een shopper niet... Nou ik wel.. en je wil toch altijd de top voelen.. :) echt een dunlop band komt er niet meer onder.. BT is beter..

destopper...

ik heb dit ook eens had, nieuwe banden en na een keer volgas... gingen ze roken als een gek... (wel cool een burn out met bijna 200 op de teller, maar ook weer geen fijn gevoel dat hij knapt bij die snelheid.) De Blaren zaten erop... dus ik gelijk weer terug.. alles op laten sturen. .. oom een lang verhaal kort te maken moet ik nog wachten op mijn 88 euries... :( Ze lullen toch een ander verhaal, nu zeggenz e dat ik niet zo hard moet rijden, dat doen mensen op een shopper niet... Nou ik wel.. en je wil toch altijd de top voelen.. :) echt een dunlop band komt er niet meer onder.. BT is beter..

destopper...
als jij de verkeerde classificatie op je band heb staan is het je eigen risico
als je een H band er onder hebt tot 210 en je hebt een v band nodig tot 240, ben je dom beziggeweest

Terug
Bovenaan Onderaan