Scheuren in de omgeving Zwolle (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Extra berichtje over sinterklaasfeest

Degene die mee willen doen, mailen/inschrijven kan t/m zondag 7 November!!!!

@ Gixxer--> Het is niet alleen MF Zwolle hè, ook Groningen, Friesland, Drenthe topic is uitgenodigd!!!!!
 
Laatst bewerkt:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dit is hem mijn nieuwe bike,hagelnieuw krijg hem pas in 2005 op eigen verzoek,maar als rossi er vertrouwen in heeft in yamaha wie ben ik dan om het niet te hebben,(DAAROM HEB IK TOCH MAAR GEEN HONDA GEKOCHT;-)))
(Afbeelding)

GISTEREN kwam ik voor de eerste keer bij www.brouwermotorsportstaphorst.nl en kreeg een leuke anbieding van een r6(model2004) en een goed bod op mijn kawa(ikzal hem missen ;( ;( ) vanmorge nog ff de laatste 200euro erafgelult,en vanmiddag het contract ff getekend, :9~ :9~ :9~ ,en dan te bedenken dat ik er toevallig langs kwam :+
Een Yamaha? :o

Hoe komt dat nou zo? :?
 
Ligt Dennis de hele dag al met zijn hoofd boven het toilet :r of heeft ie echt geen tijd voor "Scheuren in de omgeving van Zwolle deel 3" ;)



Vandaag nog even heeeeeeeeerlijk wezen scheuren :] Leuk ritje gemaakt Ommen-Den Ham- Nijverdal- Holterberg- Luttenberg- Lemelerberg- Ommen. En natuurlijk nog even het nieuwe asfalt getest op het circuit tussen Ommen en Vilsteren :} :} :} Wat een strak asfalt, het is alleen maar beter geworden-----> terwijl de gemeente juist het racen daar wou tegengaan :( Nu heb ik tenminste weer lekkere stukken opgekrult rubber aan de uiteinden van de band!!!!!

Mocht er toch politie meelezen--> Ik zal het echt nooooooit meer weer doen O-)
 
Mocht er toch politie meelezen--> Ik zal het echt nooooooit meer weer doen O-)

135611
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan