Scheuren in de omgeving Zwolle deel 23: Fun in the SUN! *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
en alsof je op je 29e al een fossiel genoemd wilt worden... :o
kijk oke dat een man van 47 dat nou is kan ik nog begrijpen..
das gewoon een x zo oud als mij :X
en tsjaah, respect voor ouders.., beetje weerstand bieden mag ook wel, blijven de ouderen jong van of ze worden er alleen maar sneller ouder van :X

met het MF fossiel genoemd worden, doel ik alleen maar op de tijd dat ze op MF zijn ingeschreven.
Dus je kan nog even. ;)

47 ?

:+
 
Goedemorgen allemaal....
Oh het is al middag.....

Hey Marco, nog een houten kop? Neuken was zeker niks meer? :+
 
nou nou kom op zeg mensen..
ik weet dat jullie hier amper dames gewend zijn maar moet dat dan zo :o
als jullie ze beetje netjes behandelen misschien blijven ze dan ook wat langer hier ipv een houdbaarheidsdatum van hoogstens een weekje :P

Ghehe... jij kent mij dúidelijk nog niet zo heel goed...
Ik heb nu al meelij... :')


:W Goeiemiddag everyone!
 
Ja, het leek mij na die opmerkingen ook wel vrij duidelijk hoe ik in elkaar steek :+
Hmmm, ik ben er nog niet uit met dat MF fosiel. Dat vraagt meer archeologisch onderzoek ben ik bang.

Helm, check
Zaklamp, check
Kwastje, check
Fototoestel, check.

Marleen, ik ben er klaar voor......

:+ :+ :+
 
zo net thuis, zojuist ff een paar biertje genomen in de stad (kamperui-t dagen) was erg gezellig.

ik heb het idee dat veel mensen op vakantie zijn. voor die gene die nog niet weg zijn en nog wel gaan één deze dagen, een prettige vakantie.
ik zelf ga zaterdag weg naar het zonnige zuid-frankrijk.
voor de BBQ-ers, veel plezier met z'n allen.
 
@ybuddie. Bbq kan nog verzet worden dus ff in de gaten houden!

@all
Kzit nu lekker in venlo. Morgen de eiffel in:)
 
@piet zahut
Nee geen nieuwe band, komt wel na dit weekend!
En maken indd ff tussenstop om vanuit daar via omweg, ong 300km vanaf hier naar Daun te gaan en daar 2overnachtingen en zaterdag daar mooi rondje te maken. En zondag gaan we naar weert en vanaf daar naar huis, dat word de dag met meeste km's dus..

GOEIESMORGENS! :W :)
 
Er waren wat mensen die vonden dat de groepjes wat klein waren om te gaan rijden.
Oplossing:
zorg ervoor dat Lenuzzz meegaat en je hebt een volle bak................... *D *D *D
 
@gertie
Jaah met lenuz erby gaat iedereen opeens mee, behalve ik, zitten nu ff aan de koffie. En dan zo op naar Daun:)

Trouwens die zytassen Richa die ik by jullie heb gehaald zyn TOP :Y hebben ook stukje van 200km/u doorstaan..
 
tedddd!! :)
jaah ik moet weer wat van je :)
ohnee wacht dan moeten we anders beginnen :+

Lieve Ted,
hierbij zou ik graag mijn vraag aan jou willen stellen
en zoooo lief als jij bent wil je hem ook vast wel beantwoorden :)

:P

maar nee ik ga morgen naar de Eiffel
heb je nog laatste tips e.d voor mij ofzo :)
[small weet dat ik het eerder heb gevraagd maar nu ist eindelijk zover\[/size]

aangezien je er vermoedelijk al bent : :W & veel plezier

laatste tip : het is Eifel met maar 1 F :P

maar met zulke algemene vragen kan ik overigens weinig, heb toch minimaal wat meer detail nodig, voor in de toekomst, als bijv. overnachtingsplaats (eifel is te groot om zomaar wat leuke weggetjes op te noemen .... ). Ook rijstijl/wensen/ voorkeur/afkeur voor type bocht is handig :P En bezit van Garmin GPS is erg handig om te vermelden O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan