Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 8)

Welke data mf feest?

  • Zaterdag 10 maart

    Stemmen: 3 25,0%
  • Zaterdag 17 maart

    Stemmen: 1 8,3%
  • Zaterdag 24 maart

    Stemmen: 8 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :W Gisteren ook nog ff bij Ten Kate geweest. Aardbei, Nickz en miss Nickz nog gespot. Ook stond er nog een ZX-10 met een :9~ Bos pijp maar of het idd Phi was ............... ??

:Y :W

Gespot: Vandaag sticky steve langs van der valk rond 8 uur?
 
en Aardbei?? Hoe ging het gisteren op Assen??

Ging wel aardig!
Het was wel een beetje lastig om de goede lijn te bepalen op zo'n breed circuit als er niemand voor je rijdt, maar daar moet je ff aan wennen. Helemaal omdat het mn eerste keer was.
Alleen de volgende keer moeten de slijtboutjes wel onder de stepjes vandaan, want in de strubbenbocht kon ik niet genoeg insturen omdat de stepjes steeds aan de grond kwamen.

Verder nog heel veel mf'ers gezien en nog een paar gesproken.
Waaronder een kerel met een gsx-r750 die de heletijd achter me reed en gaf me een complimentje dat hij me niet kon bijhouden in de bochten :} Aardige kerel :P

En nu eindelijk weer mn eigen dempertje eronder, want zó'n standaard pijp is niks waard :P
 
Ging wel aardig!
Het was wel een beetje lastig om de goede lijn te bepalen op zo'n breed circuit als er niemand voor je rijdt, maar daar moet je ff aan wennen. Helemaal omdat het mn eerste keer was.
Alleen de volgende keer moeten de slijtboutjes wel onder de stepjes vandaan, want in de strubbenbocht kon ik niet genoeg insturen omdat de stepjes steeds aan de grond kwamen.

Verder nog heel veel mf'ers gezien en nog een paar gesproken.
Waaronder een kerel met een gsx-r750 die de heletijd achter me reed en gaf me een complimentje dat hij me niet kon bijhouden in de bochten :} Aardige kerel :P

En nu eindelijk weer mn eigen dempertje eronder, want zó'n standaard pijp is niks waard :P


even een tip, je moet je druk ook niet op je binnenste stepje plaatsen in een bocht maar op de buitenste dan kan je stepje rustig iets in klappen.

maar dan nog schrik je er van als ie inklapt :X
 
phi ben jij nog bij de pit stop dagen geweest bij ten kate.
volgens mij heb ik jou daar gezien.
jij kwam aanrijden en ik wou toen net weggaan.
 
phi ben jij nog bij de pit stop dagen geweest bij ten kate.
volgens mij heb ik jou daar gezien.
jij kwam aanrijden en ik wou toen net weggaan.
ja ben ik. Kwam net uit Oisterwijk en wilde de bank bij ten Kate vergelijken met die van Biggelaar. Was net te laat.

Was rond 16.00 uur.... :W
 
Laatst bewerkt:
Hier zijn ze dan, de poserpiccies van de nieuwe uitlaten. Vanavond bezig geweest om de uitlaten hoger te zetten en dat lelijke isolatiefolie er achter weg gehaald. Ook maar even 2 dempingsschijfjes in de pijpen gedaan, want het was wel erg veel lawaai. Nu kan je dan natuurlijk ook de DB-killers dr in doen, maar dat lijkt natuurlijk nergens naar.


Foto=Y6SZA33G


Jammer dat door de flits het cabon oplicht. B|

Foto=LO47FQLE


The ass! :P

Foto=CZ7NQWIV


Van bovuhhh!

Nu straks die taartschep en de knipperlichten aanpassen en de begrenzer er deze week maar effe afhalen.
 
Hier zijn ze dan, de poserpiccies van de nieuwe uitlaten. Vanavond bezig geweest om de uitlaten hoger te zetten en dat lelijke isolatiefolie er achter weg gehaald. Ook maar even 2 dempingsschijfjes in de pijpen gedaan, want het was wel erg veel lawaai. Nu kan je dan natuurlijk ook de DB-killers dr in doen, maar dat lijkt natuurlijk nergens naar.


[afbeelding]

Jammer dat door de flits het cabon oplicht. B|

[afbeelding]

The ass! :P

[afbeelding]

Van bovuhhh!

Nu straks die taartschep en de knipperlichten aanpassen en de begrenzer er deze week maar effe afhalen.

Mooi :9~ :9~ helaas kan ik er voorlopig niet achterrijden heb gisteren mijn bike verkocht ,nu nog wat anders uitzoeken :9~ :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan