Scheuren in de omgeving Zwolle

Wanneer MZ Zwolle Feestdag?

  • 16 januari

    Stemmen: 3 27,3%
  • 23 januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • 30 januari

    Stemmen: 8 72,7%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil beide, maar zit het hele weekend met schoonfamilie opgesloten in een hutje op de veluwe |( |( |(

stiekum wegsluipen O-) maarre de MF-avond moet nog bepaald worden geloof ik dus das in ieder geval niet zaterdag neem ik aan dus er is nog hoop.

Gaat Duuclady zaterdag nog mee rijden??
 
Zaterdag 13.00uur..bij de ijsselhallen.(betaald parkeren he,.. op zaterdag?)
Ik zal mijn best doen om er ook te zijn,..kan dat niet met zekerheid zeggen.
 
pikken jullie me op in Wapenveld.....

enne mijn eega wil ook wel mee op z'n thuntercat, maar is pas rond 1uur wakker van zijn nachtdienst



routebeschrijving: bij rontonde centrum van wapenveld ingaan, richting kanaal rijden na de brug rechtsaf de kanaaldijk oprijden,( we wonen aan het kanaal) volgende brug er weer af en eerste woonerf oprijden Annenkamp/Eessenkamp. Rij maar een rondje zie je vanzelf de motoren staan!!!!!!!!!!

moet lukken toch!!!!!!!!!!


duuclady
 
is goed kunnen we wel doen....gaan toch die kant op :]

chuck en jef kunnen jullie ook om 13.00 uur bij ijsselhallen zijn of blijft het 14.30 uur????
 
hahaha er komen twee motoren mee die behoorlijk wat lawaai....hmm...pardon...mooi zwaar geluidje hebben...dus de buren kunnen hun lol op

Valt toch wel mee met geluid....
2 cilinders die maken pas lawaai...... :+ en helemaal met bos-uitlaten :+ :+
Dus zal wel meevallen morgen..
 
uuuhh mits mooi weer ikke gaat ook mee ,maar als jullie toch vanuit zwolle ,naar wapenveld en verder richting postbank gaan ,gaan jullie waarschijnlijk over de ijsseldijk veessen,welsum etc ,dan sluit ik hier wel aan al;s dat zo is ..hoe laat komen jullie ongeveer langs welsum dan??? wacht ik hier wel ,of rij ik jullie tegemoet kan ik ook ff bandjes opwarmen
ik hoor het wel laterrrr
 
uuuhh mits mooi weer ikke gaat ook mee ,maar als jullie toch vanuit zwolle ,naar wapenveld en verder richting postbank gaan ,gaan jullie waarschijnlijk over de ijsseldijk veessen,welsum etc ,dan sluit ik hier wel aan al;s dat zo is ..hoe laat komen jullie ongeveer langs welsum dan??? wacht ik hier wel ,of rij ik jullie tegemoet kan ik ook ff bandjes opwarmen
ik hoor het wel laterrrr

dussszzz....je gaat mee :+

zeg maar wat je wilt...we kunnen tuurlijk na wapenveld richting welsum rijden....maar je kan ook naar wapenveld komen...ik weet nl. niet precies hoe laat we in wapenveld zijn en hoe laat we dan doorrijden naar welsum...dus om zeg maar de figuurlijke knoop door te hakken....rij maar richting wapenveld...wij vertrekken rond 13.00 (zal wel 10-15 min later worden) naar wapenveld...afspreken bij het tankstation/garage (dacht ik??) aan de grote weg tussen hattem-heerde thv wapenveld??? zit dus aan de rotonde waar je afslaat naar wapenveld centrum
 
dussszzz....je gaat mee :+

zeg maar wat je wilt...we kunnen tuurlijk na wapenveld richting welsum rijden....maar je kan ook naar wapenveld komen...ik weet nl. niet precies hoe laat we in wapenveld zijn en hoe laat we dan doorrijden naar welsum...dus om zeg maar de figuurlijke knoop door te hakken....rij maar richting wapenveld...wij vertrekken rond 13.00 (zal wel 10-15 min later worden) naar wapenveld...afspreken bij het tankstation/garage (dacht ik??) aan de grote weg tussen hattem-heerde thv wapenveld??? zit dus aan de rotonde waar je afslaat naar wapenveld centrum

Als er dan toch verder niemand naar zwolle komt: wij komen wel naar heino
uiteraard via dalfsen }) gelijk de bandjes warm .

Wat is het makkelijkst
 
Als er dan toch verder niemand naar zwolle komt: wij komen wel naar heino
uiteraard via dalfsen }) gelijk de bandjes warm .

Wat is het makkelijkst

is gooeeed....is sta wel om 10 voor 1 bij de stoplichten bij heino...rijden wel ff langs zwolle want wie weet komt homers nog.....hij wist niet zeker maar als ie dat zegt komt ie vast wel 8-)
 
eerst koffie offe gelijk blazen............... :] :]

duuclady


ligt er ff aan als pivo naar de rotonde komt bij afslag wapenveld centrum kunnen we wel ff een bakkie doen....als hij daar niet heen komt rijden we hem denk ik mis...

pivo kom jij naar de rotonde bij afslag wapenveld centrum???
 
is gooeeed....is sta wel om 10 voor 1 bij de stoplichten bij heino...rijden wel ff langs zwolle want wie weet komt homers nog.....hij wist niet zeker maar als ie dat zegt komt ie vast wel 8-)

dan zijn wij 10 voor 1 bij de stoplichten.

Gaaat wel hard ineens met de posts!!
 
ik kom wel naar zwolle,is wat makkelijker voor beide partijen ,ik zal eens ff kijken wat het weer doet want ziet er hier nog niet zo zonnig uit,
 
Mij gaat het niet lukken heb geen motor kunnen regelen '( :( :( :(

Na de winter weer een eigen motor wat zou dat fijn zijn ;)



Als jue nou vandaag ff hier gaat kijken kun je volgende week ook mee op deze hardcore kawa





Aangeboden: Kawasaki zx6r 636 2003
Prijs: vr pr 9300euro
Beschrijving: te koop ; kawasaki zx6r type 636 bouwjaar 2003 dus 2 jaar volledige garantie
kleur blauw mono dekje in kleur
spatboord in kleur
yosimura tri ovaal demper (titanium)
ook de org erbij en nog meer extra'sbel voor meer info

Foto: Klik hier om de foto te bekijken
Datum: 23-09-2003, 18:08
Gezien: 550 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: m. huiberts (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 015-200114742510710 06-
Woonplaats: den hoorn
Regio: Zuid-Holland


 
Laatst bewerkt:
hi , ik ben om 13.00uur in zwolle samen met h-cane.
we rijden mee tot arnhem en moeten dan afhaken.

groeten

p.s. koffie hoeft van ons niet :) ;)
 
ok dus vertrek 10 voor 1 uit heino en om 13.00 uur luitjes uit zwolle oppikken en door knalluh naar wapenveld....is weer een leuk groepie....
 
Kan het niet laten:

Resultaat paar rondjes klaverblad Apeldoorn })

44878


Helaas niet de knie :(
 
Ik lees het allemaal wel weer jullie hebben het weer prima naar jullie zin gehad.

En Pivo ik ben eigenlijk iets meer op zoek naar een gsx-r maar in iedergeval bedankt voor de tip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan