Scheuren in de omgeving Zwolle

Wanneer MZ Zwolle Feestdag?

  • 16 januari

    Stemmen: 3 27,3%
  • 23 januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • 30 januari

    Stemmen: 8 72,7%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
IK WORDT GEK!!!

WIL RIJDEN....NU!!!!!! AHHH ZOUT :(

tijd voor een crossmotor }) en dan lekker raggen!!
(misschien kan ik dan eindelijk een wheelie begin volgend jaar... vond het toch wel heel stoer om te zien van homers!!)
 
Op dinsdag 15 juli 2003 21:54 schreef Dennis De Bengel het volgende:
Rij zelf een Ducati 748 en ben meestal te vinden op de weg van Heino naar Dalfsen (lekker bochtig weggetje).

Ik hoor het wel als er wat te beleven valt.

Mazzel *D
Heb je een gele 748 zonder MF sticker?
Die zag ik vanmiddag de Wipstrikkerallee in Zwolle op draaien uit de richting van het viaduct. Je nam het bochtje en had je rechter been niet netjes op het stepje ;)
 
count me in!!!

hee pivo, kroesie, dennis, chuck, Buis, RBW-lost en de rest van de gang wat dachten jullie ervan! :}

Bye the way.. wat doet het weer?
 
"In het weekend vallen talrijke buien, mogelijk ook met onweer en hagel. In de loop van de volgende week wordt het weer rustiger en droger door hogedrukinvloed. De kans op vorst en mist neemt dan weer toe."

Bron: weer-online.nl

:( als droog is ga ik mee!!, maar met hagel en met regen gaat voor mij het feest helaas niet door ;(

Hopen dat het dus mooi weer wordt!!
 
Heb je een gele 748 zonder MF sticker?
Die zag ik vanmiddag de Wipstrikkerallee in Zwolle op draaien uit de richting van het viaduct. Je nam het bochtje en had je rechter been niet netjes op het stepje ;)

nope...it wasn't me....ik heb een rooie en dat van dat steppie zal ik tuurlijk nooit doen ;)
 
count me in! ik sta te trappelen om weer te rijden...als ik nu 's avonds thuis om van het werk is het donker...daar baal ik gigantisch van...

oh ja alleen als het droog is...kou maakt nie uut... :P
 
volgens mij word het ruk weer vantweekend dus dus>>......volgende week beter
 
Ik zal m'n ogen en vooral oren goed de kost geven. Rood is beter ;)
Maareh, heb je wel of geen MF stickertje?

uuuhhh wat zal ik daar op antwoorden.....ja ik heb twee stickers....nee ze zitten nog niet op de motor ;)

btw....kom je uit zwolle e.o.???? ik rij best vaak door zwolle heen....ff in de binnenstad loeren en door de smalle straatje met mijn race uitlaten (lees: holle buizen }) ) knalluh
 
uuuhhh wat zal ik daar op antwoorden.....ja ik heb twee stickers....nee ze zitten nog niet op de motor ;)

btw....kom je uit zwolle e.o.???? ik rij best vaak door zwolle heen....ff in de binnenstad loeren en door de smalle straatje met mijn race uitlaten (lees: holle buizen }) ) knalluh
Ik werk in Zwolle, aan de Dokter Spanjaardweg, ik weet niet of je dat kent? Dus veel meer als Station - Assendorp - Spanjaardweg en vice versa kom ik niet :)
Soms even het centrum in :9
Plak die stickers er nou maar op, dan zwaai ik wel ;)
 
count me in! ik sta te trappelen om weer te rijden...als ik nu 's avonds thuis om van het werk is het donker...daar baal ik gigantisch van...

oh ja alleen als het droog is...kou maakt nie uut... :P
Op woensdag 29 oktober 2003 20:07 schreef Jef_Arrow het volgende:
wat dachten jullie van een najaars toertocht aankomend weekend... *D
Op donderdag 30 oktober 2003 13:05 schreef Huub79 het volgende:
count me in!!!
Op donderdag 30 oktober 2003 15:26 schreef chuck het volgende:

:( als droog is ga ik mee!!, maar met hagel en met regen gaat voor mij het feest helaas niet door ;(
zaterdag kan ik BIJNA zeker om 13:07:15 uur :? bij de ijsselhallen zijn. *D
 
zaterdag kan ik BIJNA zeker om 13:07:15 uur :? bij de ijsselhallen zijn. *D

ik denk dat het me morgen wel lukt om 13:06:55 uur aanwezig te zijn :+

ik hoor net dat het morgenochtend nog wat regenachtig zal zijn, maar in de middag overwegend droog....nou dan weet ik het wel.....MOTORRIJDEN!!!!

voor de liefhebbers van de NAJAARSTOCHT dan maar 13.00 uur afspreken????
 
gvd $@#!%@%!^$^ wil ik mijn motor pakken....dacht al wat gaat het zwaar.....k*t lekke band!!!!!! :( |(

heb ik weer....dat gaat lekker....vorige keer toen we ginegn rijden was ie ook al extreem zacht maar weer ff opgepompt en geen probleem (en nog klaverblad mee gereden ook!!)....wist ik veel....fuck!

dusz....dat wordt niet rijden....zal nie weten hoe ik mijn band bij de motorzaak moet krijgen op dit moment....kom denk ik wel ff langs met de auto voor de dvd...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan