Scheuren in de omgeving Zwolle

Wanneer MZ Zwolle Feestdag?

  • 16 januari

    Stemmen: 3 27,3%
  • 23 januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • 30 januari

    Stemmen: 8 72,7%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sjit... Net terug van werk, moet nog douchen eten boodschappen.. kga het niet redden helaas... volgende keer beter.. :)
 
als je vanuit de richting raalte/heino rijdt is het ook niet moeijlijk te vinden. Neem dezelfde weg als de weg naar Kalsbeek motoren (kom je ook langs een shell station waar je dan rechtsaf gaat richting kalsbeek). Na het shellstation de eerste stoplichten linksaf en dan rij je langs de ijsselhallen. Is niet moeijlijk te vinden.

anders check http://route.anwb.nl

kan niet missen ;)
 
Als ik in de buurt ben kom ik zeker langs. Vooral als de Mafkezen.com komen :)

Maar wat je zeker moet proberen, bij deventer de dijk op. Kun je helemaal de Ijssel volgen tot aan kampen. Erg leuke dijk.
 
ik moet jullie echter teleurstellen(sorry kroesie)..... op woensdag avond ga ik samen met een maat van me richting het altijd mooie en zonnige Duitsland( Eifel) })

Mzll

Huub
 
Als ik in de buurt ben kom ik zeker langs. Vooral als de Mafkezen.com komen :)

Maar wat je zeker moet proberen, bij deventer de dijk op. Kun je helemaal de Ijssel volgen tot aan kampen. Erg leuke dijk.


Hee Kroesie ook eindelijk de weg naar motor-forum gevonden oke dan :P

Helaas kan ik woensdag niet, maar de volgende keer beter.

LATER...
 
hhmmmmmm :( vanavond wordt het niet rijden.....wat een weertje zeg....dat wordt dus helemaal nix...

maar ach....dagen genoeg dus kiek wel ff wanneer de volgende meeting is....als iemand suggesties heeft voor een daggie/avondje knalluh....gewoon posten met die hap *D
 
he bugs heb jij die gixxer bij kalsbeek gekocht heb er voorig jaar zo een ingeruild

Ik vrees van niet. Wel heb ik mijn pak, laarsen en handschoenen bij kalsbeek gehaald. Tot nu toe zeer tevreden met Kalsbeek. v.b.; Een paar 'sticksels' (goed gespeld...???)lieten los, bij een aanhechting, van mijn alpinestars-handsken. Het was nog niet echt dramatisch, maar als het alsnog verder loslaat, kan ik gewoon een nieuw setje handschoenen ophalen. Vind ik netjes... :)
 
morgen (dus vrijdagavond) tussen 7 uur en half 8 bij de ijsselhallen....het wordt mooi weer dus das altijd goed....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan