Scheuren in de omgeving Zwolle

Wanneer MZ Zwolle Feestdag?

  • 16 januari

    Stemmen: 3 27,3%
  • 23 januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • 30 januari

    Stemmen: 8 72,7%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke halve zool gaat er nog zo laat zitten posten :p

Morgen even klaverblad nemen (als ik nuchter ben)

mmmm dat klaverblad lust er wel pap van....je gaat rare dingen doen als je hebt gezopen....zoals berichtjes posten onder een andere nick... :+

greetz dennis
 
ben net terug... effe een rondje heino-dalfsen-balkbrug-de wijk-ommen-den ham gedaan...ging mooi vandaan...
 
ga je vanavond nog... ben benieuwd naar je nieuwe monster.....

wordt er nog wat georganiseerd deze week....

als we de weermannen en vrouwtjes mogen geloven dan kunnen we de hele week nog genieten van lekker motor scheur weer....dus ff tsjekken in de loop van de week en dan wellicht donderdag????
 
Gaat er van jullie nog iemand naar de meeting volgende week zondag op 21 september,lijkt mij wel wat namelijk (mocht het weeer net zo goed zijn als vandaag dan!!!) :] :


21 sept. MF Meeting!

 
Laatst bewerkt:
Gaat er van jullie nog iemand naar de meeting volgende week zondag op 21 september,lijkt mij wel wat namelijk (mocht het weeer net zo goed zijn als vandaag dan!!!) :] :


21 sept. MF Meeting!
Dat lijkt mij ook zeker wel wat. Als ik een motor kan regelen en het weer is goed ben ik er zeker bij....

Als we er toch heen gaan kunnen we wel ergens afspreken om met z'n alle naar 'de meeting'gaan.
 
Op 27 sep is er een "vroege vogeldag" bij TTmotoren in Zwolle.
Gaan daar nog mensen heen? Is een thuiswedstrijd voor ons..
 
Wie rijdt er eigenlijk in heino rond op een SS met 1 of andere jas van een racing team? ( plusminus 100km/h bebouwde kom :? :? )

was het een suzuki gsxr?? een blauw witte?? dan heb ik wel een idee

100 km/uur had je een lasergun bij je :+ of dacht je ff kijken of ik hem kan bijhouden O-)
 
was het een suzuki gsxr?? een blauw witte?? dan heb ik wel een idee

100 km/uur had je een lasergun bij je :+ of dacht je ff kijken of ik hem kan bijhouden O-)

lasergun altijd bij me :+
Had nog wel verwacht dat 'ie rechtdoor zou gaan richting dalfsen, kijken of we bij konden houden }) helaas: dan maar weer zelf *D
 
lasergun altijd bij me :+
Had nog wel verwacht dat 'ie rechtdoor zou gaan richting dalfsen, kijken of we bij konden houden }) helaas: dan maar weer zelf *D

blijft een lekker stukkie....direct vanaf heino recht oversteken richting dalfsen...lekkere lange bochten

binnenkort nog weer een stukkie knalluh??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan