Scheuren in Zwolle E.O. deel 27: de SPAM-editie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@kuimart nokia n8 .....
heb em nu 2 maand maar bevalt prima !!

hiervoor 2 x HTC gehad, maar moet zeggen de nokia op android 3 draait stabieler als HTC win mobile,

Iphone vind ik gewoon veeeel te duur ten opzichte van andere toestellen
 
@Martin, ik heb de BlackBerry 9700 Bold. Bevalt prima, wel wat minder app's in verhouding met android.

@Jeroen, mooi filmpje! Leuke montagepunten!
 
Ik heb prive een iPhone, zakelijk een BlackBerry en mn vrouw heeft een Samsung Galaxy .....

En als ik moet kiezen wordt het 1000 van de 1000 keer de iPhone :Y

Samsung Galaxy is een goede tweede en de BlackBerry vind ik een enorme K telefoon. Dan nog liever een HTC oid met Win Mobile.
 
goeiemorgeee

ik ben bang dat het idd niet op de motor wordt morgen haha dan maar met de auto tegen uurtje of 13.00 tenzij het ineens stralend mooi weer mag worden ;)
 
wij van wc-eend adviseren wc eend ...

Heb een iphone, en vind deze ook het fijnst tov eerdere telefoons ..... (maar heb geen moderne BB of android ding gehad, had hiervoor een LG viewty :X , doe ook gewoon minimaal 2 jaar met een GSM ;) )
 
Laatst bewerkt:
@Jeroenio: Weet niet of je dat al gedaan hebt, maar is het misschien niet slim om de camera ergens aan vast te zekeren met een touwtje? Als de zuignap loslaat valt ie ook niet :X

@Senny01: hmm is er niet gepekeld?

/Verder:
Heb zelf een iPhone, bevalt prima.. Telefoneren, internetten(over wifi, heb geen mob-inet), smsen en soms uit verveling een spelletje. Voor mijn gevoel is de iPhone gewoon goed inelkaar gezet. Alles past en bijna geen conflicten. Als je veel wifi gebruikt (mail, MF, facebook, hyves etc) dan moet je bijna wel om de dag laden. Laatste tijd lukt het mij om de 2 dagen te laden.
Android is op zich wel mooi, maar de feedback met het scrollen vind ik niet fijn.

Zoals iedereen zegt, gewoon uitproberen bij de mediamarkt ofzo :)
 
Een iphone zonder internet? wtf moet je dan met een iphone :D :D
Zit bij mij trouwens gewoon bij m'n abonnement in.
heb ook getwijfeld over internet erbij, want op werk, thuis, bij familie en bij vrienden , desnoods bij de mac, is er altijd wel Wifi voorhanden. Maar goed, een fikse korting icm met gadgetfreak helpt ;)

abb: 3GS 16 gb met 50 euro bijbetaling voor 2 jaar abb, met 170 minuten beltegoed en draadloos internet voor 21,90 in de maand, jaar geleden afgesloten, en vond dat wel een koopje ;)
 
Laatst bewerkt:
Naja ik vind het wel chill, mail erop via exchagne (google apps), agenda, contacten. Niks geen gedoe meer met synchroniseren via itunes enzo :) ideaal.

maarja, ben dan ook ITer....
 
@Jeroenio: Weet niet of je dat al gedaan hebt, maar is het misschien niet slim om de camera ergens aan vast te zekeren met een touwtje? Als de zuignap loslaat valt ie ook niet :X
:)

Altijd wel beter natuurlijk !! Maar ik heb eigenlijk IETS teveel vertrouwen in de zuignap, met dat ding trek je een raam uit een kozijn!! Als ik van t zomer weer t water op ga, dan word hij WEL gezekerd!!
 
Naja ik vind het wel chill, mail erop via exchagne (google apps), agenda, contacten. Niks geen gedoe meer met synchroniseren via itunes enzo :) ideaal.

maarja, ben dan ook ITer....

True goed punt. Gebruik zelf pocket informant voor agenda etc. best handig met afspraken ed.
Verder zoals Ted al zei: Zelf ben ik ook altijd in een omgeving met wifi. Zo niet dan heb ik pech. Wil ook niet helemaal afhankelijk worden van het internet ;)

Zelf heb ik een oud flex 45 abonnement. 300min/smsjes per maand voor nog geen 20 euro ofzo. iPhone heb ik gratis gekregen O-) Bij het abo zat een nokia 6500slide :P (erg goede telefoon trouwens)
 
Altijd wel beter natuurlijk !! Maar ik heb eigenlijk IETS teveel vertrouwen in de zuignap, met dat ding trek je een raam uit een kozijn!! Als ik van t zomer weer t water op ga, dan word hij WEL gezekerd!!

En wat nou als het ineen keer regent? :+
 
ik heb gewoon een nokia 1660.. batterij gaat een week mee :P haha.. je kan er alleen niks mee.
kreeg ik bij een tv en men oude ging kapot. mag binnenkort ook nieuwe maar vind zelf iphone zelf ook heel fijn.

en bah wat een sneeuw. was nog van plan om vandaag naar utrecht te gaan maar zie het niet zo zitten. misschien zondag dan maar. morgen naar rotterdam..
 
jawel is wel gestrooid tog? en ze hebben regen ed voor morgen voorspeld dus denk dat ik dan liever in t autootje ga *O*
 
Naja ik vind het wel chill, mail erop via exchagne (google apps), agenda, contacten. Niks geen gedoe meer met synchroniseren via itunes enzo :) ideaal.

maarja, ben dan ook ITer....
Its is toch failliet..... _O-

Denk dat wij maar eens moeten babbelen, heb ook een iPhone jailbreakt maar nu met nieuwe notebook kan synchronisatie niet meer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan