(Schijfrem) slot

Martinvdz

MF'er
6 feb 2009
57
0
Heren & dames,

Komend weekend ga ik mijn "nieuwe" motor ophalen.
Omdat ik hem wel graag een tijdje wil houden en geen goed slot heb, ben ik dus zoekende naar een goed (schijfrem)slot.

Heeft er iemand in de buurt van Etten-Leur toevallig nog wat liggen en heb je zoiets van....ik gebruik hem niet meer....dan hoor ik het graag!!

Alvast bedankt!

Groeten,
Martin
 
ja ik

Hou ik wel de reserve sleutel :X

Bezuinig niet op je sloten daar krijg je een x spijt van.
Voor een paar tientjes maak je het dievengilde heel moeilijk.

Als je maar geen sloten koop met zo'n rond sleuteltje wand die haal je zo open met een big pen.

Vector heeft goede betaalbare sloten. het hoefd niet perse Abus te zijn want das alleen maar een naam waar je voor betaald.
 
Ga er ook zeker niet op besparen hoor.
Maar ik dacht....wie weet heeft er iemand nog wat liggen dat niet meer gebruikt wordt ivm verkoop motor ofzo.
 
een nieuwe goedgekeurde heb je al voor 5 tientjes, als je op zoiets al gaat besparen dan kan je denk ik beter je motor ook niet ophalen, kost benzine als je rijd, onderhoud, banden, verzekering, wegenbelasting noem het maar op :o
 
een nieuwe goedgekeurde heb je al voor 5 tientjes, als je op zoiets al gaat besparen dan kan je denk ik beter je motor ook niet ophalen, kost benzine als je rijd, onderhoud, banden, verzekering, wegenbelasting noem het maar op :o

Pff, wat een onzin.
Ik geef TS groot gelijk. Bezuinigen op een slot niet doen? Als het slot nog werkt, wat maakt het dan uit?
 
Ik snap de reacties ook niet helemaal.

Was gewoon benieuwd of iemand nog wat heeft liggen. Zodoende is die persoon weer geholpen met wat centjes en ik met een slot. Zoniet, dan bestel ik gewoon een nieuw slot volgende week.

Dus nee....het is niet omdat ik er op wil besparen en ja ik weet dat ik gewoon een goed slot moet hebben.
 
Tja, als iemand wat ongebruikt heeft liggen... Ik zou hem alleen niet laten opsturen (ivm adres gegevens) maar lekker ophalen. Heb helaas niets voor je.
 
dat opsturen komt wel goed. maar ik ga van de week even de motorzaken af. eens kijken of ik wat moois kan vinden.
 
Martinvdz

Je kunt het best even een 4 sterren schijfremslot halen bij een motorzaak, omdat het verzekeringstechnisch moet, want als ie dan een keer gejat zou worden krijg je geld terug.
Omdat de verzekering verplicht stelt. Want als je daar 1 koopt krijg je er een bewijs bij die de verzekeraar ook wil zien als bewijs.
Want heb je geen 4 sterrenslot op dan krijg je niks terug.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelfs ook net een motor gekocht en op www.elsware.nl hebbenwze ene aanbieding voor een kettingslot ART4 van 89 EUR voor 45 EUR, heb hem zelf toevallig gisteren besteld! Vond het wel een goeie deal. Daarbij als je motor verzeker dis tegen diefstal moet je aan bepalde eisen voldoen. Vaak is dat een ART4 slot. Succes ermee!

Groetjes Maaike
 
Ik zit nog een beetje te twijfelen.
Heb op de site van Motorgoedkoop zitten kijken en die heeft de volgende aanbieding:

Motorgoedkoop, Helmen, Bagage, Laarzen, motorkleding, REVIT, SHARK, HELD, ALPINESTARS, AGV, SHOEI, RICHA, GC Bikewear, PREMIER

De ketting is voor thuis als ie in de achtertuin staat en daar wil ik dan een muur/vloeranker hebben. Het slot gaat dan mee als ik op pad ben. Zal denk niet vaak gebeuren dat de motor ergens lang geparkeerd staat. Alleen op de zaak en daar kan ie eventueel binnen in het magazijn staan.

Maar omdat ik twijfel over zo'n alarmding vanwege gevoeligheid en zeker het formaat (die is echt onwijs groot volgens mij) zou de volgende optie ook nog wel eens kunnen;

Motorgoedkoop, Helmen, Bagage, Laarzen, motorkleding, REVIT, SHARK, HELD, ALPINESTARS, AGV, SHOEI, RICHA, GC Bikewear, PREMIER

i.c.m.

Motorgoedkoop, Helmen, Bagage, Laarzen, motorkleding, REVIT, SHARK, HELD, ALPINESTARS, AGV, SHOEI, RICHA, GC Bikewear, PREMIER (losse ketting).

Donderdag en vrijdag zijn we/ik vrij dus ga ik wel eens ff naar een paar zaken toe om te kijken. Voor €150,- moet je toch wel een goed slot hebben lijkt me.
 
Voor 150 euro moet je zeker een goed slot kunnen kopen, maar zo als ze op verschillende site's laten zien heb je een slot van 150 euro binnen 5 minuten open gemaakt.
dat zijn meetstal ARD 5 Sloten.

Dus een slot zegt tegen woordig niet veel meer, maar het gaat er om.
dat je de dief het zo moeilijk mogelijk maakt, en hij er zo lang mogelijk mee bezig is.
 
Deze kan wel op slot.

Heb een ART4 ketting gekocht met bijbehorend slot en muuranker. Alleen voor onderweg moet ik nog wat halen maar dat komt wel goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan