Schoonmaaktip gezocht

OneCat

Rookie
3 mei 2007
28
0
Hallo luitjes,

Ik ben in het bezit van een R1200RT (Polar-metallic, bj. 2010) en ik vroeg me af of iemand nog een schoonmaaktip had om de ruit schoon te krijgen. Ik bedoel het deel aan de achterkant onderaan de ruit waar de bevestiging in de weg zit.

Ik hoor graag jullie tips.

Groetjes,
OneCat,
 
Gewoon ff, bij tijd en wijlen, losschoeven.......... dan kan je overal bij! simpel toch _O-
Of bent u zo'n persoontje die nog geen pen van een schroevendraaier kan onderscheiden.........?? ;)
 
...inderdaad een nare ruit om schoon te maken, die nieuwe RT ruit... :/

...maar tis me gewoon gelukt zonder de ruit los te peuteren (is toch ook geen manier Henk !)...

...eerst ruit in de hoogste stand zetten...

...dan gewoon een vochtig vezeldoekje (dus niet zeiknat, gewoon vochtig) tussen de ruit en dat ding frotten, en via die gaten die je nog net ziet zitten, de doek naar beneden friemelen...

...ruit iets laten zakken...

...als je dan vanaf de onderkant 1 tipje te pakken hebt, de rest van de doek er doorheen trekken, en gewoon heen-en-weer bewegingen maken...


...werkt prima !...


...heb er trouwens al over zitten denken, om daar waar de ruit voor dat zwarte ding zit, de ruit aan de binnenkant zwart te spuiten...

...het effect blijft vlgs. mij hetzelfde, alleen hoef je je niet meer (vanaf de buitenkant) te ergeren aan het vies worden van het venster...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan