schuur opruiming...

bluesfreak

Die hard MF'er
2 feb 2002
340
0
arnhem
hallo mede bikers ,

heb hier nog een hoop onderdelen liggen voor een suuz gsx400 uit 83en een hoop voor de suus 550 gs .
waaronder knippers een kuipje en blokken.
voor eventuele vragen kun je mij altijd even mailen en wat de prijs betreft komen we wel uit denk ik .
moet er echt vanaf daar ik de ruimte nodig heb voor een andere hobby.

met vrgr theo .

ps : Ik heb ook nog wat onderdelen liggen voor een motoguzi jaren 70,
waaronder voorvork en wielen.

:] je kunt me mailen op bleusfreak@hotmail.com.
 
Laatst bewerkt:
wat zou dat gsx 400 blok moeten gaan kosten en hoeveel km's heeft die ongeveer gedraaid? (die van mij is een maandje geleden aan gort gegaan :X , waarschijnlijk het lager)
 
wat zou dat gsx 400 blok moeten gaan kosten en hoeveel km's heeft die ongeveer gedraaid? (die van mij is een maandje geleden aan gort gegaan :X , waarschijnlijk het lager)

hoi,
wat dat 400gsx blok betreft weet ik alleen dat hij rijdend is weg gezet, heeft de vorige eigenaar mij gezegt.
het blok zit nog helemaal in elkaar en heb er zelf nog geen tijd voor gehad om er verder nog na te kijken .
was de bedoeling om er iets anders van te maken ,maar heb er nu geen tijd meer voor .
zou zeggen doe maar een leuk bod .
 
heb je fotos / maten van die voorvork met wiel?

hoi ,

Het betreft hier een voorvork van een motoguzzi 250ts zie foto
full
 
zou zeggen doe eens een leuk bod .
zit een m stuurtje op mooie oren en het crome spatbord is ook nog gaaf en de rem is ook nog compleet.
en het wiel is lichtjes aangetast maar is ook wel weer mooi te krijgen .
heb er zelfs nog een mooi achterspatbord bij wat ook nog gaaf is ,dus gij zegt het maar .en wat mm betreft moet ik ff kijken .

grt theo

mooi vorkje :) hoeveel mm is de voorvork ?! en wat kost de hele voorpartij zoals hij daar staat met alles erop en eraan ?!
:W
 
zou zeggen doe eens een leuk bod .
zit een m stuurtje op mooie oren en het crome spatbord is ook nog gaaf en de rem is ook nog compleet.
en het wiel is lichtjes aangetast maar is ook wel weer mooi te krijgen .
heb er zelfs nog een mooi achterspatbord bij wat ook nog gaaf is ,dus gij zegt het maar .en wat mm betreft moet ik ff kijken .

grt theo:W


ben benieuwd naar het aantal millimeters ! hoor het graag van je !
 
grapjas he die alex.
url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/114518/singlepost/3826249]Op donderdag 27 oktober 2005 11:24 schreef Alexxx_the_one het volgende:[/url]
[...]
€5
:)
[/quote]
:} _O- *O*
 
heb hier natuurlijk ook een hoop liggen voor een gsx waaronder een blok en knippers ,ook nog een kuipje,heb ook nog knippers voor een ts 250,guzzi en verder nog een tank,ook nog een achter brug plus achter wiel.
verder heb ik ook nog een voorvork van een gsx 400 uit 83,een voorvork van een 550 gs,en nog een 550 blok,etc etc.

u roept maar en dat alles voor een schappelijk prijsje.
full
 
Ja, want ik haak af. Heb gisteren mijn vork even van de plank gehaald en dat gaat helemaal goed komen.

Heb je toevallig nog diverse remschijven liggen?
 
hoi,
Van welk jaar zijn het GS550 blok en voorvork?

indien mogelijk kan je daarvan foto's plaatsen?
nog andere GS550 spulletjes?

thx
 
Ja, want ik haak af. Heb gisteren mijn vork even van de plank gehaald en dat gaat helemaal goed komen.

Heb je toevallig nog diverse remschijven liggen?

hoi ,
bied ik een vorvork aan voor een schappelijk prijsje haakt ie af :? en wat die schijven betreffen licht er maar aan waar voor ze moeten zijn.
 
hoi,
Van welk jaar zijn het GS550 blok en voorvork?

indien mogelijk kan je daarvan foto's plaatsen?
nog andere GS550 spulletjes?

thx

hoi ,

heb hier een blok uit 82 en heb hier ook nog een blok uit 78.
en wat die voorvork betreft die is uit 78 dacht ik.
en wat die andere spullen betreft ,licht er maar aan wat je zoekt en wat je er voor uit wil geven.

grt theo
 
Terug
Bovenaan Onderaan