Seatcover Yamaha R6 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeWitski

MF veteraan
7 mrt 2008
1.252
0
Hoogeveen
Hallo hallo.

Misschien kunnen jullie me helpen. Voor mijn Yamaha R6 2004 zoek ik een zwarte seatcover.
De oude is er met 100 km/u op de autoweg vanaf gevlogen. ;( Had haast ivm de naderende duister en moest naar Groningen. Dus seatcover gesloten, dacht ik, en wegwezen maar. Een dramatische rit en hup, daar ging ie. Geen ongelukken gelukkig maar toen ik remde schoot ik door, onder het viaduct, door zo de drek in. Mijn sporen staan er nu nog.....
Die bewuste dag was het koud, mijn vizier beslagen en het werd donker én we hadden al een crematie achter de rug. Terwijl ik mijn eigen aan het verzorgen was. |(
Met geknepen billen achter een vrachtwagen aan naar Groningen gereden. Met 15 km/u de afrit naar Groningen genomen bij Drachten want ja, drek he.
De volgende dag Motoport gebeld en daar kreeg ik te horen dat die dingen nieuw €200, zijn. Gelukkig moest ik voetballen in Leeuwarden en daar, op de ring van Leeuwarden ben ik na de wedstrijd gaan kijken en jawel hoor, in de berm lag ie. Maar ja. Een hoek eruit en das geen gezicht.
Wie helpt deze liefhebber aan een in goede staat verkerende zwarte seatcover?

Groet Dennis
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan