Sena SC2 problemen

Akatski

MF'er
1 mei 2023
39
73
Kan iemand mij vertellen of het een bekend probleem is met de SC2 van Schuberth ?
Ik heb 2 communicatie setjes gekocht voor onze S3 helmen alleen ik vind ze ontzettend slecht .
Tijdens rijden 1000keer melding van intercom werkt niet , muziek delen via bt of intercom hapert ,
Boven 70kmh hoor ik niets meer wat de passagier of vrienden in omgeving zeggen ( ze horen mij ook niet meer .. ik dacht software update en klaar ( werkt nog niet ) Iphone 12 pro max ge-update en opnieuw opgestart ( werkt nog niet )
Als dit niet echt bekend is dan ga ik gewoon helm terugsturen en nieuwe vragen maar als ik dit thuis zelf kan oplossen dan doe ik liever dat
 
Is het misschien een Sena SC2?
Zo ja vraag even titel aanpassing aan. Misschien krijg je dan sneller een oplossing.

Verder geen ervaring met Sena of Schuberth
 
Mijn headset werkt prima, intercom werkt goed, bellen werkt goed en ook de muziek is prima. Zou wel iets meer volume mogen hebben alleen. Ik heb een Schuberth C5 helm met de SC2 erin gemonteerd. Het enige wat echt een drama is is het updaten van de firmware. Die geeft consequent foutmeldingen. Moet terug naar Sena dus dat doe ik in de winter, ik ben hem waarschijnlijk 4 weken kwijt....
 
Die c5 schuberth heeft een andere microfoon misschien daarom werkt hij beter , maar voor zo veel geld aan een set zijn wij er niet tevreden over . Ik kan proberen om nogmaals sc2 te gaan vervangen maar ben bang dat het niets helpt .
Hoe is jullie software ingesteld ?
 
Die Shuberth intercom troep is zooi. De speakers zijn flut en de bediening is ook niet over naar huis te schrijven. Misschien dat sommige mensen die niks beters gewend zijn het te pruimen vinden, ik niet.

Het beste kun je het spul retourneren en zelf een fatsoenlijke Cardo erop monteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan