Serieuze oproep! Husqvarna aan start Dakar?

100 euro voor een start aan de Dakar ?

  • Ja

    Stemmen: 2 7,7%
  • Nee

    Stemmen: 18 69,2%
  • Als er genoeg zijn doe ik ook mee .

    Stemmen: 0 0,0%
  • No way !!

    Stemmen: 6 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    26

Pekolow

Die hard MF'er
27 apr 2003
264
0
Amsterdam
Hoi allemaal,

Omdat ik het toch erg belangrijk vind ga ik er nog even over door.
Er is namelijk wel een beetje geoppert dat het wel tof zou zijn een Husqvarna aan de start van de Dakar.

Maar wat is dat jullie precies waard ?
Ik wil van iedereen wel weten wat hij of zij bereid is om aan sponsering af testaan ..

Ik heb met paul gesproken en hij ziet het wel zitten, ik heb zelf die nr 40 aangeprezen omdat die gozer gewoon een is met zijn fiets.
Paul gaat het voorleggen aan de Cagiva groep maar ik vind niet dat we op die lui moeten gaan rekenen.

Dus ik ben bereid 100 euro op een giro te storten als fonds voor een Husqvarna rijder voor 2007 ...

Wie is er zo gek om mee te doen ?

Om de topic schoon te houden zou het fijn zijn als we niet gaan discusseren maar gewoon ja of nee zeggen ...zodat we kunnen gaan tellen hoeveel 100 tjes we hebben ..

Is toch het proberen waard? Het kost nu nog niks ....

:]
 
Tsja niet iedereen kan het eens zijn met me ...

Een positieve reactie om deze even te neutraliseren is dus welkom !



:]
 
Ja grapje hoor, maar waarom zou je daar geld in steken. :?

Lekker belangrijk en als een fabriek dat wil moeten ze t maar doen, beetje triest als de eigenaren het sponsoren. _O-

Zoiezo snap ik niet dat je zover zou gaan in merkliefde/voorkeur. :?
 
Het is meermalen geprobeerd met een husky en niemand is meer zo gek om het opnieuw te gaan proberen, tenzij er fabrieks ondersteuning ala ktm is.
 
Wie niet waagt wie niet wint en in ere van de overleden Australier vind ik het geen probleem om daatr nu wat uurtjes aan te besteden.

Misschien is 100 euro wel te veel gevraagd ?

Kijk ik ben op zoek naar een opening ... als je nooit schiet raak je ook nooit iets ..

Ik ben wel benieuwd naar die eerdere pogingen kun je me linken Zot ?

Pekolow

:]
 
Ppff iedere keer als ik TV kan kijken is er geen eentje ...
Dus heb ik er 3 gemist ?

Ik was alweer in de veronderstelling dat er nog nooit eentje had meegedaan ?

Ja ik wet het ik ben een leek, die wel de Amsterdam -Banjul heeft gereden ...

Hoe dan ook, het is nu niet zoals 3 of 4 jaar geleden, het is nu commercieel aantrekkelijk om je kop te laten zien.
Ook als niet fabrikant van motoren, bv de banden ..


Bedankt voor de reacties tot nu toe ...


Pekolow
 
Het is meermalen geprobeerd met een husky en niemand is meer zo gek om het opnieuw te gaan proberen, tenzij er fabrieks ondersteuning ala ktm is.
Maar als het met een XT500 kan.. :? O-)

Verder is een fondsje met onze eigen rijder wel een leuk idee.
Maar zoveel mensen komen er nu ook al weer niet in dit topicgedeelte.
Dus stel dan 5-10% iets wil doneren blijft het een druppel op een gloeiende plaat.

Kom dan eerst met een begroting, dan weten we waar we over praten. :Y
 
ik heb niets met husqvarna, vrij weinig met dakar...en 100 euro over zie ik de komende tijd ook niet zitten.

Leuk als iemand het probeert maar ik vind het niet mijn taak om de sponsoring op me te nemen :)
 
Wie wordt er beter van als je husqvarna gaat sponsoren?
 
Hallo allemaal,

Tsja iedereen heeft zxijn eigen redenen om wel of niet een voorstander tezijn.

Natuurlijk hebben jullie gelijk dat het niet ons pakkie an is maar die van de Cagiva groep.
Ik persoonlijk zou het waanzinnig vinden als bijvoorbeeld 1 rijder en 1 monteur ( Paul!) het gaan proberen. Voor mij is het met de X5 hetzelfde, gewoon bruut.

Alwetend dat ik een steentje heb bijgedragen aan die kans is voor mij genoeg en ook meteen een reden om dat jaar koste wat het kost op die berg Dakar te kunnen kijken.

Dit jaar heb ik dus gewoon helemaal gemist en ik zat verdomme 250 km weg van de start ... ;(

Nou ja ... volgend jaar beter.

:]
 
Kijk dat gaat mij nou te ver ...
Geld weggeven aan een goed doel ... :r

Gelukkig dat we allemaal verschillend zijn anders hadden die Mauretaniers niets te vreten. *D


Trek daar niet de voorbarige conclusie uit dat ik geld aan een "echt" goed doel een goed doel vind. Dat zou ik dus ook nooit doen. Kortom vind het beide zinloos!
 
Hoi Bidle,

Weet je eigenlijk hebben wij het zelfde goede doel ....
Wel grappig als je er over door denkt ...


Want al mijn geld gaat naar ? ......

http:\\www.bon-motoren.nl


;)

ps: Als mensen wel geven vind ik dat wel goed, ondanks de vele fraude.
 
als husqvarna zelf er geen behoefte aan heeft om dakar mee te rijden waarom zou jij dat dan hebben

gewoon omdat je het jammer vind dat geen enkele dakarrijder aantreedt op een husky? je mag wel met een betere reden aantreden voor je aan mensen gaat vragen om zomaar even 100 euro te gaan uitschrijven

als je echt gemotiveerd bent ga dan echte sponsers zoeken, beetje komen schooien als het ware op een forum vind ik niet de juiste aanpak om aan zoiets te beginnen
 
Hee Skully,

Een beetje kijken wat de animo vanuit de Husqy groep is .. wat is daar mis mee ?
Het klinkt alsof jij het schooien relateerd aan iets negatiefs ...
Wat betekent schooien eigenlijk ?

Dat die hele start lijn oranje ziet zal voor de KTM rijders wel een goed gevoel geven.



Het Dakar gevoel ligt kennelijk erg ver weg van de Husqvarna fabrikant en ook van de eigenaren. Misschien omdat er geen rally versie is ik weet het niet.

Voor mij apart sturen we Martijn(tje)n de woestijn in op zijn Honda, als we maar kunnen juichen omdat ie door ons werdt gestuurd.

Pekolow
 
ik geloof dat het inschrijfgeld voor een coureur ong. 15.000 dollar is, per voertuig 3.500 dollar en per monteur 10.000 dollar.
dan heb je nog geen meter gereden, geen reserveonderdelen enz enz.

niet om je te ontmoedigen, maar alleen ter informatie.

Suc6 om je begroting rond te krijgen op het motor forum! :)
 
Hee Gijs

Het is toch schandalig he, die hele Rally was vroeger gevuld met amateurs en liefhebbers ...
En nu is het een groete commerciele karavaan geworden.
Er schijnen ook stoelen verkocht te worden voor duizenden euros ...

Er moet minmaal een € 100.000 komen ... ;(

Ontmoedigt ? We wachten nog even iets anders af ..

Bedankt voor je reactie ...nuttige cijfer !
 
Terug
Bovenaan Onderaan