Serieuze oproep! Husqvarna aan start Dakar?

100 euro voor een start aan de Dakar ?

  • Ja

    Stemmen: 2 7,7%
  • Nee

    Stemmen: 18 69,2%
  • Als er genoeg zijn doe ik ook mee .

    Stemmen: 0 0,0%
  • No way !!

    Stemmen: 6 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    26
ow ik wil best gaan hoor :)

ik weet dat xrretjes het aankunnen want ze hebben de baja 1000 ook tig keer gewoonnen met asociaal hoge snelheden :)

maarreh...waarom perse dakar?...waarom geen andere non-commerciele rally? A'dam dakar ofzo...

Dat X5 (bmw? die hugeass vrouwenboodschappenwagens?) rijders genoeg geld hebben om zo even 100k op te hoesten lijkt me geen probleem....ze hebben een x5.. ;)
 
ow ik wil best gaan hoor :)

ik weet dat xrretjes het aankunnen want ze hebben de baja 1000 ook tig keer gewoonnen met asociaal hoge snelheden :)

maarreh...waarom perse dakar?...waarom geen andere non-commerciele rally? A'dam dakar ofzo...

Dat X5 (bmw? die hugeass vrouwenboodschappenwagens?) rijders genoeg geld hebben om zo even 100k op te hoesten lijkt me geen probleem....ze hebben een x5.. ;)

Nou Martijn,

Ik weet dat de Amsterdam Dakar sinds kort ook een optie is ... en gratis ...
Eigenlijk is dat een goed idee want dan kunnen de liefhebbers van MF zelf ook mee rijden ...

Waarom gaan we niet richting een MF Nederland-Dakar doen ....
Dan zouden die mannen met die rally motoren gewoon meekunnen.
Sterker nog ... iedereen kan dan mee, zelfs de R1 tjes kunnen mee ( R1 Sjakie kon het ook!!)
Maar ja .. daar komt ook nog een boel bij kijken maar what de hack !!

Als het ooit zou kunnen, dann ga ik mee op mijn Husqy niet dat ik het ga halen maar toch ik wil weer janken van emotie en geluk.

mijn bloed begint nu al te pompen !!



:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan