Set velgen R6 99-02

The Rookie

Die hard MF'er
30 nov 2001
402
0
Mooie set velgen voor een R6 van 99-02.
De velgen worden verkocht incl. bijna nieuwe set regenbanden (5 rondjes Assen), remschijven en bussen.
Er zitten trouwens zwevende schijven op.

Velgen zijn 100% recht. Gebruikt als regenset voor circuit.

Prijs 325 Euro.
full
 
Laatst bewerkt:
Zit nu op mijn werk en kan hier helaas geen hotmail (geblocked) bekijken, ff wachten tot vanavond dus....
 
Helaas zonder schijven en banden doe ik niet, mits je bod erg goed is natuurlijk }) .
Zonder banden zou evt. nog kunnen.

ik zit ff te twijfelen. bij me 2de race r6 zijn de velgen met de hand gespoten... heel kut dus en na een uitstapje in de grindbak zien ze er niet uit...

laten poedercoaten is dan wel een optie alleen ben ik bang dat ik alle lagers en keeringen mag gaan vervangen. dan zou dus een ander setje velgen goedkoper zijn B|
 
ik zit ff te twijfelen. bij me 2de race r6 zijn de velgen met de hand gespoten... heel kut dus en na een uitstapje in de grindbak zien ze er niet uit...

laten poedercoaten is dan wel een optie alleen ben ik bang dat ik alle lagers en keeringen mag gaan vervangen. dan zou dus een ander setje velgen goedkoper zijn B|

Denk idd ook dat laten poedercoaten en daarna nog nieuwe lagers etc. net zo duur dan wel duurder uit zal vallen.
Ik heb ze nog steeds, dus denk er maar eens over na.
 
Terug
Bovenaan Onderaan