Setje valtermoto paddockstands 125€

Status
Niet open voor verdere reacties.

DafalganHooligan

MF veteraan
9 feb 2004
13.535
537
brugge belgië
IK heb deze nieuw gekocht enkel dit seizoen door covid slechts 6 circuitdagjes gebruikt.
Reden va verkoop ik heb een 2dehands lift van bursig gekocht en heb nog een hele hoop andere paddockstands+abba lift liggen en mijn garage wordt te klein.
Deze zijn echt heel erg handig en je merkt dat het geen paddockstandjes van 50€ zijn motor staat er heel stabiel op en de hoogte is ook super voorkant vb iets hoger dan de gemiddelde paddock waaardoor je het voorwiel er makkelijk uitkrijgt zonder dat het spatbord los moet en als je vaste wielbussen hebt kun je het voorwiel laten rusten op de voorste paddock ook handen vrij om as te nemen enz top gewoon.
Ze zien er ook super uit en met de grote wielen erg makkelijk opbokken.
NIeuwprijs is denk ik rond de 220 €
 

Bijlagen

  • 128274335_3041271462767287_8084490615366212863_n.jpg
    128274335_3041271462767287_8084490615366212863_n.jpg
    80,8 KB · Weergaven: 37
Afhalen in Brugge? Of zijn er andere opties?

En hoe zit dat precies met het laten rusten van het voorwiel?
 
Ik ben regelmatig onderweg in Nederland met vrachtwagen morgen vb ben ik in Zevenaar tot iets na 17 u en keer dan terug via Breda.
De voorste Paddock heeft 2 pinnetjes die in de vork gaan iets erboven op de bovenkant kan je het voorwiel op laten rusten je trekt vb de as eruit en dan trek je het wiel een klein beetje naar je toe en blijft het staan op de Paddock zonder as erin.
In ieder geval op men zx10 die aan elke kant een vaste wielbus heeft werkt het zo op een suzuki die maar aan 1 kant een wielbus heeft zitten zal dit niet werken maar meeste andere motoren denk ik wel.
 
halo ik wil ze wel overnemen en betaal het bedrag wat je vraagt ......als je in nederland komt dan als het mogelijk is ze ergens overgeven of is dat niet mogelijk woon in de provincie limburg je kunt me ook een sms sturen voor een afspraak...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een redelijk smal fietsje, hoe breed staan de opnames uit elkaar?

en, uh, zijn ze zwaar? vergeleken met bv de goedkopere bokjes?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan