SH 300 onderdelen

converfreddy

MF'er
5 jun 2019
64
11
beste SH 300 rijders ,ik probeer na poging van diefstal een contact slot te kopen ,maar bijzonder lastig zomaar even online te bestellen
en weet er ook nog iemand een goed scooter reparatie bedrijf in Amsterdam ?
 
1. Ga naar je webwinkel van keuze. In mijn geval CMSNL.nl
2. Zoek daar op je framenummer om te kijken of deze wordt herkend of:
2. Zoek daar op je fiets beginnende met het bouwjaar. Bijvoorbeeld "2008 SH300"
3. Met mijn voorbeeld krijg ik vierentwintig resultaten: Voor de Franse markt, Britse markt, Een algemeen EU model (european direct sales) in meerdere types (kleuren?) en met of zonder ABS.
4. Klik door naar het model wat het best bij je past en je ziet de stuklijsten: Dit zijn illustraties van de hele fiets.
5. Onder de stuklijst van de "Wire harness" (draadboom) staat een plaatje van de draadboom inclusief contactslot.
6. Ieder onderdeel heeft een nummer en sommige nummers zijn gegroepeerd: Zo kun je bij het contactslot kiezen voor het contactslot zelf, een tweede slot (van de buddyseat?) of een complete set van die twee. Ook een losse (blanco) sleutel is leverbaar.

Kijk op het plaatje welk nummer je nodig heb. in mijn voorbeeld is nummer 13 de complete slotset en nummer 43 enkel het contactslot met sleutels.

ik wil alle sleutels graag gelijk houden maar nummer 13 staat helaas niet in de lijst. Nummer 43 gelukkig wel: Artikelnummer 35012KTW900
Als ik er op klik zie ik dat deze is doorverwezen naar artikelnummer 35012KTW901.

Doorverwijzen kan gebeuren als de fabrikant minimale veranderingen doorvoert maar ook als ze exact hetzelfde onderdeel in een andere fabriek laten produceren. Het zou functioneel echter gelijk moeten zijn aan het oorspronkelijke onderdeel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan